Gå til innhold

It's Always Sunny in Philadelphia - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
Starta å se på denne og så ferdig s1 men charlie ble litt for høylytt og slitsom, de jævla skrika gikk meg på nærvene

Neeeei :p Jeg liker at Charlie skriker så mye :)

Bare Elsker den serien :) Morsomste jeg vet om, sett alle sesongene 3-4 ganger nå :)

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye sesongen er i gang. Har kun fått sett første episode, men det fortsetter i det gode gamle sporet. The gang har, om mulig, fått enda dårligere moral og er mer selvsikre enn noen gang!

Noen andre faste seere?

Skrevet
Den nye sesongen er i gang. Har kun fått sett første episode, men det fortsetter i det gode gamle sporet. The gang har, om mulig, fått enda dårligere moral og er mer selvsikre enn noen gang!

Noen andre faste seere?

Ondskapsfull og herlig serie. Sesong 5 lover bra.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Starta å se på denne og så ferdig s1 men charlie ble litt for høylytt og slitsom, de jævla skrika gikk meg på nærvene

Jau, det tek litt tid å verta vand med, men det morosame er at han høyrer nøyaktig lik viss han skal gjera intervjuar som seg sjølv.

For øvrig genial serie.

Skrevet

Noen som har sett Jule-dvden enda? Tenker jeg sparer den til romjula.

Ellers har episodene så langt denne sesongen vært greit, men hvorfor må Frank være så absolutt ekklere denne sesongen? Han har alltid vært ekkel, men han tok av litt allerede i en av de første episodene med den øl-oppkastinga hans. :p

Skrevet
Noen som har sett Jule-dvden enda? Tenker jeg sparer den til romjula.

Ellers har episodene så langt denne sesongen vært greit, men hvorfor må Frank være så absolutt ekklere denne sesongen? Han har alltid vært ekkel, men han tok av litt allerede i en av de første episodene med den øl-oppkastinga hans. :p

Den var sykt genial. Elsket den (L)

Synes all negativ kritikk mot philly er usaklig. Beste serien noen gang. ALT er awesome.

Skrevet

Den nye sesongen har jo vært dritbra til nå!

Men synes det er litt synd at de har gått bort en del fra selve baren. Paddy's er jo bare nevnt / de står foran bardisken. Er nesten aldri noe mer om selve driften av baren etc.

Skrevet

Sunny har alltid hatt rundt 8-15 episoder per sesong. Denne sesongen er det 13, bare at episode 13 ikke blir sendt på tv, og heller blir gitt ut på DVD/Bluray. Som da er Jule-dvden.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...