Gå til innhold

Assassin's Creed avslutter seg selv i Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har fått et problem med Assassin's Creed, det avslutter seg selv i Vista helt uten videre. Jeg kan sitte å spille f.eks i 20 minutter så plutselig fryser bildet og blir stående slik til jeg gjør noe selv.

Det jeg gjør da er CTRL+alt+ delete og velger "Oppgavebehandling" for å komme ut på skrivebordet, og der står det en feilmelding som ikke sier så mye mer enn "Assassin's Creed har fått et problem og må avsluttes..osv"...

Har vært rundt på nettet og googlet etter andre som kanskje har opplevd dette, men har ikke funnet noe nyttig enda.. Har forøvrig siste versjon av drivere til skjermkortet mitt (GeForce 8800 GTS 512) og Windows er oppdatert til siste oppdatering, mer vet jeg ikke hva som kan være galt. Jeg har også lagt inn at AC skal kjøres som administrator men dette har heller ikke løst problemet. Som sagt kan jeg spille i ca 20 minutter før bildet fryser seg.

Noen som vet noen gode råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes jeg har hørt dette er et problem med den piratkopierte versjonen, som forøvrig er en beta. Kjøp spilla dine ;)

edit: busted, med andre ord.

Endret av Crossfire
Skrevet (endret)

*BUSTED*

eller som pcfolk sier "pcspill fungerer like bra som kjøpt som nedlastet"

Tror att AC blir utsatt mer til pc, da Devil May Cry 4 ble utsatt helt til sommeren :D

Jeg har inderlig spillet allerede til PS3en min og har hatt AC, helt ok spill

Endret av Toman85
Skrevet

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein p_pm.gif eller bruke p_report.gif-knappen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...