Gå til innhold

Forvirrende: Hva skal hvor

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er at HTPC = "Stue PC" (ikke 100 % enighet om dette), og spm. rundt HTPC/stue PC spres på disse forumene.

SFF er noe helt annet - og kan likeså godt ha sin egen kategori.

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

stue pc er en normal data koblet til en tv

htpc er en data spesialbygget til formålet med og vise film på en tv

ikke helt det samme

Skrevet (endret)

Synes stue-PC er en missvisende og teit forklaring - bør droppes.

Kategorienen bør være:

- SFF og barebone

- HTPC og mediesenter (<- er egentlig smør på flesk, men ...).

Endret av Spragleknas
Skrevet (endret)

Enig med trådstarter (nå igjen, oops) men slenger meg på her hvis det hjelper HW.no å få orden på kategoriene sine. HTPC, stue-PC, medieportal, whatnot - disse maskinene kommer det bare til å bli fler og fler av fremover, jeg kan tenke meg mange tråder om både HW (kompatibiltet/pris/støy), og mange om SW (God invented computers to teach people patience, who have not experienced agriculture; Peter Broaderick)

Endret av khaakon
Skrevet

Men de fleste postene i kategorien HTPC hører hjemme under "Hjelp til kjøp og salg av PC" og ikke under "Lyd og bilde". Dessuten er det for meg ulogisk å gå inn på "Lyd og Bilde" når jeg skal bygge en PC.

Så jeg synes HTPC kategorien burde flyttes :)

Skrevet

Vi skal få ordnet opp i dette her, kanskje i sammenheng med mulige strukturelle endringer i datadelen av forumet. På et så stort forum så er det fort gjort at det kom to kategorier om noenlunde det samme. Vi får vurdere sammenslåing eller endring av forumbeskrivelse, samt å benytte snarveier der hvor det er hensiktsmessig. Stay tuned :)

• Opprett ny...