Gå til innhold

Litt vanskelig spørsmål i Sony Vegas 7.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hej. Det med timeline, jeg får til det med det Crop greiene men jeg lurer på åssen man får en effect (Video FX) til å være et sted (som er i starten av timelinen) og på slutten så er den effecten et annet sted! (med sånn smooth bevegelse)

 

Tror ikke jeg helt skjønte det spørsmålet der. Mener du effekt på starten og slutten av filmen?

Lenke til kommentar

Kan virke som han meiner bruk av nøkkelramme (keyframes), men eg er ikkje sikker. Uansett, måten ein gjer det på er omlag slik:

I vindauget du får opp når du legg til ein effekt, er det ei lita tidslinje nederst. På denne kan du leggje til nøkkelrammer for effekten, trur det er ved å klikke på eit diamantforma symbol med eit plussteikn i. Nøkkelramma vert lagt til der tidsindokatoren er.

 

Ved å til dømes leggje til to nøkkelrammer og ha forskjellige verdiar for dei, vil ein få ein gradvis overgang frå den eine verdien til den andre. Denne verdien kan vere posisjonen til eit objekt, mengden støy, osb.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Kan virke som han meiner bruk av nøkkelramme (keyframes), men eg er ikkje sikker. Uansett, måten ein gjer det på er omlag slik:

I vindauget du får opp når du legg til ein effekt, er det ei lita tidslinje nederst. På denne kan du leggje til nøkkelrammer for effekten, trur det er ved å klikke på eit diamantforma symbol med eit plussteikn i. Nøkkelramma vert lagt til der tidsindokatoren er.

 

Ved å til dømes leggje til to nøkkelrammer og ha forskjellige verdiar for dei, vil ein få ein gradvis overgang frå den eine verdien til den andre. Denne verdien kan vere posisjonen til eit objekt, mengden støy, osb.

 

Det er jo akuratt det jeg ikke hadde!

Lenke til kommentar
Kan virke som han meiner bruk av nøkkelramme (keyframes), men eg er ikkje sikker. Uansett, måten ein gjer det på er omlag slik:

I vindauget du får opp når du legg til ein effekt, er det ei lita tidslinje nederst. På denne kan du leggje til nøkkelrammer for effekten, trur det er ved å klikke på eit diamantforma symbol med eit plussteikn i. Nøkkelramma vert lagt til der tidsindokatoren er.

 

Ved å til dømes leggje til to nøkkelrammer og ha forskjellige verdiar for dei, vil ein få ein gradvis overgang frå den eine verdien til den andre. Denne verdien kan vere posisjonen til eit objekt, mengden støy, osb.

 

Det er jo akuratt det jeg ikke hadde!

 

Får du ikke opp keyframes linja? Har aldri hørt om noen som har hatt problemer med å få den opp.

 

Gjeld dette alle effektar? Er ingen ekspert på Vegas, so kan vere det er nokre effektar der dette ikkje er tilgjengeleg.

 

Keyframes fungerer i alle effekter men i forskjellige varianter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...