Skribenten_ Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 jeg er på lvl 70 og har tenkt å starte med enchanting.. men åssen går jeg frem vet jeg ikke. burde jeg ha mining som proffesion ved siden av? hvordan kommer man seg forterst til lvl 300 i enchanting? går det ann å kun bruke AH som mats kilde?
Whiteshit Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Er du en clothie user, så er tailor en smart vei å gå second profession. Du kan DE masse du lager og få enda meir mats til enchanting.
Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Kan forsøke å sjekke ut denne guiden. Forsøker selv å følge den og den ser rimelig OK ut.
Skribenten_ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Kan forsøke å sjekke ut denne guiden. Forsøker selv å følge den og den ser rimelig OK ut. det står "enchant Bracer - (det den skal enchante)" hvor i huleste skal man skaffe alle bracerne fra?
Heart Break Kid Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Kan forsøke å sjekke ut denne guiden. Forsøker selv å følge den og den ser rimelig OK ut. det står "enchant Bracer - (det den skal enchante)" hvor i huleste skal man skaffe alle bracerne fra? Bruke den samme hele tiden ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå