Robz Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Hei her kan dere poste, opplevelser, meninger om spillet i denne posten. Denne posten er også for alle half-life spillene... Og dere kan også si deres mening om GMAN! Half-Life seriene er geniale. Vel dette er min mening angående dr. freeman og gman Dr. Freeman var en forsker i et projekt i black mesa som gikk feil... Og etterhvert fikk GMAN kontakt med han, Jeg tror GMAN jobber i "universet" eller noe, men jeg trur det er noen som er i høyere "stilling" enn han som du på en måte hører han sier, Du vet nesten ikke noe om han og hvorfor han er her, Men du har så lyst og finne ut alt, få svar på alt... Det valve gjør så bra er at ikke alle svar får du spørsmål på du må tenkte og lure på de... Derfor eier half-life... Jeg personlig jeg veit ikke hvorfor jeg spiller det, men det er en hemmelighet ute der, bra spillbarheten og masse mysterier... Så det er vert og finne ut... Så si hva dere syns om spill serien/mysteriet med GMAN! Post i vei! ~ Robz
Vorpal Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Forum > Spill > Spillforum - For de mest omdiskuterte > Half-Life
TCi Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Half Life forumet floerer av disse emnene fra før. Derfor er det unødvendig med en felles tråd for denne serien. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=169 Stenges
Anbefalte innlegg