Gå til innhold

Hvorfor blir ikke jøder også kritisert?


Anbefalte innlegg

I alle slike antireligiøse poster nevnes kristne og muslimer som den store fienden. Hvorfor blir ikke jødene nevnt? Er noen her inne redd for å tråkke på jødenes tær? Er de noe bedre enn kristne og muslimer, eller er dere virkelig så redde for å få stempelet antisemittister i fjeset (som alltid skjer, fordi det er den beste unnskydningen til å forsvare seg fra kritikk)?

 

Hvis jødedommen er så mye bedre enn kristendommen, vil jeg gjerne se argumentene, postet her.

 

Jødene er jo frakoblet virkelighetens realiteter; de var ofre for Holocaust og har vært hundset i 2000 år.

 

Ingen respekt for Israel her (heller ikke for de norske politikere) så lenge Mordechai Vanunu er et offer for grov krenkelse av alle menneskelige rettigheter.

 

Krakar har asyl og lever loppan i Norge og ler seg snart i hjel, mens Vanunu som ble offer for Mossad eller hva pokker det hetes sin kriminelle virksomhet vansmekter hos disse "##¤%&

 

Kan vi ikke la G.W.Bush få Krekar; han har et sted for slike!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå snakker du om staten Israel, om topphemmelige norske militærdokumenter hadde lekket ut tror jeg heller ikke norske myndigheter ville blitt så glade heller. Bare se på treholt saken, og der hadde de minimalt med bevis mens Mordechai gikk til hele verden og blottla alle hemmelighetene til Israel.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jøder er ikke noe folk, men består av individer fra flere folkeslag.

 

Navnet jøde, kommer opprinnelig av "judah" som var betegnelse på en av Israels stammer, og har ikke noe med religion å gjøre. Så derfor har dagens jøder ikke noe til felles med de opprinnelige jødene som var av judah stamme.

 

De fleste av dagens jøder er etterkommere etter khazarene, et mongolsk/tyrkisk folkeslag, det er også mange negre blant dagens jøder.

 

Jødene er nok en minoritet i antall, men de har enormt stor makt, idet de egentlig kontrollerer det meste av det som skjer i verden. Dette er også grunnen til at det stort sett tabu å kritisere jødene og jødedommen. Og den kritikken som kommer, blir stort sett sensurert, eller slettet av media, som også i de fleste tilfeller er i lomma på jødene.

 

 

For dem som vil lese mer om jødene og jødedom, så kan de lese det her:

 

http://frittforum.diskusjoner.com/sannhete...orum=frittforum

Lenke til kommentar
Artig du nevner det, det er den turkomongolske ætten du sikter til, ikke sant?

 

Sensurert sier du?

vell...hele "nyttårstalen min" ble dedikert til å kritisere "jøder", og den er der ennå den :yes:

Men du sikter vell i hovedsak til TV, radio og aviser tenker jeg :hmm:

 

 

Ja det er bla. de mongolsk/tyrkiske khazarene som konvertete til jødedommen i år 740. Og som senere ble til de askenazijødene som nå bla. befolker Israel.

 

Hvilken behandling du blir utsatt for om du sier sannheten om jødene, avhenger vel av hvor du sier det, og hvor betydningsfull person du er.

 

Men det er flere som er blitt drept av denne grunn, eller fått drapstrusler. Også jøder som har røpet for mye av talmud og jødedommen til en goyim, har blitt drept.

 

Jeg vil gjerne se den talen du snaker om. Er det mulig for deg å sende meg en link el. ?

 

 

Du bør også ta en titt (eller flere) på denne.

 

http://frittforum.diskusjoner.com/sannhete...orum=frittforum

Lenke til kommentar
Et desperat og til tider søtt forsøk på å kritisere jøder:

Se filmen hos Youtube

 

Og for å være litt mer sakelig: Jeg syns ikke man skal kritisere religioner, men heller da enkeltpersoner som stiller seg bak sin egen tru i forsvar for sine handlinger.

 

Det er i slike tilfeller kunnskap om religionen kommer til nytte. For i de tilfeller disse enkeltpersonene utfører disse ugjerningene i tråd med religionens lære, da må man kritisere religionen også.

 

Om du vil lære noe mer om jøder og jødedom så kan du lese her:

 

http://frittforum.diskusjoner.com/sannhete...orum=frittforum

 

Her finner du alt du trenger, inkl. link til den babylonske talmud, som er jødenes viktigste og hellige bok.

Lenke til kommentar
Artig du nevner det, det er den turkomongolske ætten du sikter til, ikke sant?

 

Sensurert sier du?

vell...hele "nyttårstalen min" ble dedikert til å kritisere "jøder", og den er der ennå den :yes:

Men du sikter vell i hovedsak til TV, radio og aviser tenker jeg :hmm:

 

 

Ja det er bla. de mongolsk/tyrkiske khazarene som konvertete til jødedommen i år 740. Og som senere ble til de askenazijødene som nå bla. befolker Israel.

 

Hvilken behandling du blir utsatt for om du sier sannheten om jødene, avhenger vel av hvor du sier det, og hvor betydningsfull person du er.

 

Men det er flere som er blitt drept av denne grunn, eller fått drapstrusler. Også jøder som har røpet for mye av talmud og jødedommen til en goyim, har blitt drept.

 

Jeg vil gjerne se den talen du snaker om. Er det mulig for deg å sende meg en link el. ?

 

 

Du bør også ta en titt (eller flere) på denne.

 

http://frittforum.diskusjoner.com/sannhete...orum=frittforum

tale?

åja, den ja ;)

Det var noe jeg postet her på forumet.

Tok utgangspunkt i Stoltenberg sin del av midtøsten avsnittet og gjorde den noe kvassere.

Kall det plagiat om du vil.

 

Du finner den her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1055640

 

Hvilken behandling du blir utsatt for om du kritiserer jødene, avhenger vel av hvor du sier det, og hvor betydningsfull person du er kan nok stemme. Fikk selv en aldri så liten karantere her på forumet grunnet et innlegg om sionister og frimurere, men jeg må nok innrømme denne posten var noe litt for direkte en strengt talt nødvendig.

 

Ser du linker fælt til frittforum.

Hvorfor ikke ta noe at disse temaene og lage tråd av de her?

Vi biter ikke :cool:

Lenke til kommentar
Et desperat og til tider søtt forsøk på å kritisere jøder:

Se filmen hos Youtube

 

Og for å være litt mer sakelig: Jeg syns ikke man skal kritisere religioner, men heller da enkeltpersoner som stiller seg bak sin egen tru i forsvar for sine handlinger.

 

Det er i slike tilfeller kunnskap om religionen kommer til nytte. For i de tilfeller disse enkeltpersonene utfører disse ugjerningene i tråd med religionens lære, da må man kritisere religionen også.

 

Om du vil lære noe mer om jøder og jødedom så kan du lese her:

 

http://frittforum.diskusjoner.com/sannhete...orum=frittforum

 

Her finner du alt du trenger, inkl. link til den babylonske talmud, som er jødenes viktigste og hellige bok.

 

Jeg foretrekker godkjente fagbøker, men takk skal du ha ;) Med den lille kunnskapen jeg har om religion vet jeg dog dette: De fleste tilfeller hvor ugjerninger blir gjort i en gud eller profets navn, er som regel ikke i tråd med religionens moderne form og lære, men heller i tråd med religiøs kultur og tid, som ofte blir styrt av samfunnets økomoniske tilstand.

Lenke til kommentar
Ser du linker fælt til frittforum.

Hvorfor ikke ta noe at disse temaene og lage tråd av de her?

Vi biter ikke :cool:

 

 

Takk for linken.

 

Vel, ideen er god. Jeg skal tenke på dette med å kopiere det over og lage en tråd av det her. Men siden jeg er ny på dette forumet, så har jeg ikke komme så langt ennå.

Lenke til kommentar
Et desperat og til tider søtt forsøk på å kritisere jøder:

Se filmen hos Youtube

 

Og for å være litt mer sakelig: Jeg syns ikke man skal kritisere religioner, men heller da enkeltpersoner som stiller seg bak sin egen tru i forsvar for sine handlinger.

 

Det er i slike tilfeller kunnskap om religionen kommer til nytte. For i de tilfeller disse enkeltpersonene utfører disse ugjerningene i tråd med religionens lære, da må man kritisere religionen også.

 

Om du vil lære noe mer om jøder og jødedom så kan du lese her:

 

http://frittforum.diskusjoner.com/sannhete...orum=frittforum

 

Her finner du alt du trenger, inkl. link til den babylonske talmud, som er jødenes viktigste og hellige bok.

 

Jeg foretrekker godkjente fagbøker, men takk skal du ha ;) Med den lille kunnskapen jeg har om religion vet jeg dog dette: De fleste tilfeller hvor ugjerninger blir gjort i en gud eller profets navn, er som regel ikke i tråd med religionens moderne form og lære, men heller i tråd med religiøs kultur og tid, som ofte blir styrt av samfunnets økomoniske tilstand.

 

 

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med godkjente fagbøker, men i slike tilfeller er det vel bøker som er godkjent av myndighetene eller jødene selv, og i tilfelle islam, så er det vel islamsk råd.

 

I slike tilfeller så kan du bare glemme å få saklig og korrekt informasjon, for jødene vil jo ikke la oss ikke-jøder lære noe ufordelaktig om jødedommen. Og det samme gjelder muslimer og islam. Myndighetene er som regel også kontrollert av jødene.

 

Men de som studerer disse religionene selv finner fort ut hva som er riktig lære i både jødedommen og islam.

 

Både jødenes talmud og koranen er fritt tilgjengelig online i engelsk oversettelse.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med godkjente fagbøker, men i slike tilfeller er det vel bøker som er godkjent av myndighetene eller jødene selv, og i tilfelle islam, så er det vel islamsk råd.

 

I slike tilfeller så kan du bare glemme å få saklig og korrekt informasjon, for jødene vil jo ikke la oss ikke-jøder lære noe ufordelaktig om jødedommen. Og det samme gjelder muslimer og islam. Myndighetene er som regel også kontrollert av jødene.

 

Men de som studerer disse religionene selv finner fort ut hva som er riktig lære i både jødedommen og islam.

 

Både jødenes talmud og koranen er fritt tilgjengelig online i engelsk oversettelse.

Nei, jeg snakker om fagbøker godkjent av universitet og professorer for å sikre objektiv tolkning, kritikk og gjenfortelling av historie og skrifter.

Lenke til kommentar
Nei, jeg snakker om fagbøker godkjent av universitet og professorer for å sikre objektiv tolkning, kritikk og gjenfortelling av historie og skrifter.

 

 

Vel, hvis det er tilfelle så kan jeg nesten garantere deg at det du får er ikke objektiv informasjon, for universiteter iog professorer i Norge lærer bare bort pk-versjoner, godkjent av jøder eller muslimer for visning henholdsvis til Goyim, og til vantro.

 

Men du får nå likevel se gjennom tråden min på FF, og se om du finner noe som du kan bruke.

Lenke til kommentar
Nei, jeg snakker om fagbøker godkjent av universitet og professorer for å sikre objektiv tolkning, kritikk og gjenfortelling av historie og skrifter.

 

 

Vel, hvis det er tilfelle så kan jeg nesten garantere deg at det du får er ikke objektiv informasjon, for universiteter iog professorer i Norge lærer bare bort pk-versjoner, godkjent av jøder eller muslimer for visning henholdsvis til Goyim, og til vantro.

Hehe. Deg om det.

Lenke til kommentar
Hvorfor KRITISERE NOEN RELIGION? kan ikke alle bare respektere hverandres tro?

er det virkelig sånn at jeg skal bli kritisert fordi at jeg kansje synes en type bil er bedre en andre? Ol eksempler

Nei, men om du skulle finne på å påstå at bilen du liker bedre kan fly så må du være klar til å ta i mot dritt.

 

angående topic:

Ingen gidder å snakke om jødene fordi det ikker noen jøder her.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir ikke jødene nevnt?

 

Hvor mange jøder finnes det i verden? Det er proporsjonalt sett mange jøder som er ekstremister, MEN de er ingen trussel for oss, eller andre, som ikke er en trussel for dem. De følger lovene i landene de bor i, og er mer til hjelp enn bry.

 

 

Jødene er en mye større trussel enn du tror, selv om den vanlige jøde i gata selvsagt stort sett virker fredelig og grei.

 

Det er ideologien, og religionen deres som i første rekke gjør dem til en trussel.

Ideologien er zionismen, og religionen er kjent under navnet jødedom.

 

 

http://www.come-and-hear.com/dilling/

Lenke til kommentar

tatt fra posten din i frittforum baltazar:

 

"Jesus kom av judah stamme, men Han ble som kjent avvist og drept av jødene, som ikke trodde på Ham.

Men Jesus sa selv at Han kom for å forkynne evangeliet til Israels hus, og Israels Hus er oss. "

 

 

lol... så ikke bare hater du jøder, men du tilber en (jesus) mens du samtidig erkjenner at du selv er en 'ekte' jøde -"israels hus er oss". Hvor er logikken? bare lol az...

Lenke til kommentar
tatt fra posten din i frittforum baltazar:

 

"Jesus kom av judah stamme, men Han ble som kjent avvist og drept av jødene, som ikke trodde på Ham.

Men Jesus sa selv at Han kom for å forkynne evangeliet til Israels hus, og Israels Hus er oss. "

 

 

lol... så ikke bare hater du jøder, men du tilber en (jesus) mens du samtidig erkjenner at du selv er en 'ekte' jøde -"israels hus er oss". Hvor er logikken? bare lol az...

 

 

Jeg har aldri påstått at jeg er jøde.

 

Ordet jøde kommer av judah, og er opprinnelig betegnelde på judah stamme, som er en av israels stammer.

Men ordet jøde er blitt til en betegnelse for religionen, og samtidig tror folk flest at jødene" i dag er Israels folk som vi leser om i Bibelen. Men dette er ikke riktig.

Israel besto av tolv stammer, og ingen av dem er i Israel i dag.

 

De fleste kilder regner med at vi i Norge er etterkommere etter Naftali stamme.

 

http://www.innsyn.com/artikler/israel1.html

 

http://www.innsyn.com/artikler/israel2.html

 

De fleste som kalles jøder i dag, er heller ikke etterkommere etter judah stamme, men jøder av andre folkeslag som har konvertert til jødedommen.

Flertallet av jødene som befolker Israel i dag er tterkommere etter khazarene, et mongolsk/tyrkisk folkeslag som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740.

 

http://www.innsyn.com/artikler/khazar.html

 

Dette behandlet jeg ikke i jødetråden min på FF, fordi dette gikk jeg gjennom i en annen tråd, også på FF. Men det var ikke min tråd, derfor linket jeg ikke til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...