Gå til innhold

Problemer med downloadable content.

Shtian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt nettopp og spilte Oblivion på X360 og bestemte meg for å sjekke hvilke downloadable contents som var tilgjengelig ettersom jeg hadde 400 points på live-kontoen. Jeg så denne Fighter's Stronghold pakken som så spennende ut og bestemte meg for å laste den ned. Den lastet ned 1%, stoppet og sa at nedlastningen ikke kunne fullføres, men at jeg fortsatt ble trukket for microsoft points. Mer enn det fikk jeg ikke vite.

Noen som har opplevd lignende og/eller vet hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på System-Memory-HDD (noe i den duren) og du vil finne en fil som ikke er lastet ned, slett denne og prøv å last ned pakken på nytt. Det du har betalt for kan lastes ned så mange ganger du vil (selv om det ikke ble ferdig som i ditt tilfelle).

Skrevet
Gå på System-Memory-HDD (noe i den duren) og du vil finne en fil som ikke er lastet ned, slett denne og prøv å last ned pakken på nytt. Det du har betalt for kan lastes ned så mange ganger du vil (selv om det ikke ble ferdig som i ditt tilfelle).

Finnes ikke der. Har prøvd å finne ut litt om det på nettet og det virker som at filen ikke er der lenger, men allikevel vises på lista.

Skrevet

Du kan jo prøve å ringe microsoft sin Xbox 360 kundeservice,

men vær obs på at det kan hende at du må snakke med en svensk kundebehandler da ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...