Wildwar Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Heisann alle sammen , håpte vi kunne få en tråd som vi kan skrive hvilke proffesion skills dere mener er bra og dere har selv
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Eller Småprat om/rundt WoW? Tror ikke det er noe her vi ikke kan ta der. Red.: Evt. i klassetrådene. Endret 14. mars 2008 av Lycantrophe
Bear^ Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Teknisk sett er alle samletråder lite velkommen med enkelte unntak. Småprat om WoW er vel en fin hovedplass å spørre eller så kan man, om man føler seg tøff, opprette en egen tråd om emnet. IBTL.
dysfunctional Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Heter det ikke profession? Kanskje det bare er meg.
olegunnaro Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jupp, måtte slå det opp, men det er to s'er...tror jeg har brukt to f'er selv. Eller, jeg vet ikke. Faen, nå husker jeg ikke om jeg har skrevet feil eller ikke! Siden ordnett ikke funker uten å ha en bruker, får dette være nok: http://googlefight.com/index.php?lang=en_G...ord2=Profession
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå