Gå til innhold

Dropkick murphy DLC på guitar hero 3


Core-1

Anbefalte innlegg

Og jeg kan godt komme med 1000 andre forslag enn "fjortis-bla-bla".

 

System of a down

Children of bodom

Audioslave

Wolfmother

Bloc Party

Blink 182

Jimmy eat world

The Killers

Metallica

Mew

Turboneger

Nei, det kunne du faktisk ikke. De fleste der er jo klassiske fjortis jeg-hører-på-det-fordi-det-er-kult band. (Manglet bare In Flames). :p

Er det ikke noen Metallica sanger i GH3? Hvis ikke burde de slippe en pakke med sanger fra dem. Det hadde nok blitt populært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg nevnte jo bare noen. Så du kan jo godt nevne alle jeg ikke tok med. Jeg kom med eksempler.

Btw, In flames er crap.

Ja, greit kanskje det er sånn musikk, men jeg bare nevner noe av det jeg liker og noe av det jeg tror mange ville likt som DLC...

 

Nevn noe du da, som du tror ville slått an (kanskje noe av din egen Pirate-music også?)

Lenke til kommentar

Dropkick murphys er nok mer for spesiellt interresserte. Er ikke mange band som an ha live show som dem (og avslutte med å dra opp alle damene fra publikum opp på scenen). Når du kaller musikken for Pirates musikken, så viser det vel egenltig mer om hvor liten forståelse du selv har for musikk. bandene du ramser opp har mange fine navn, men dessverre så synes jeg at band som mew og the killers blir litt kjipt.

 

Finnes der ingen Jimmy eat world låter for GH3 ? De er iallfall rå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En kompis av meg har en Chippet WIi som han laster ned alt mulig dritt til.

Han lastet ned et GH spill hvor en privat person har lagd inn sinnsykt mye fete sanger.

 

 

 

Audioslave

Foo fighters

Thunderstruck- ACDC Osv osv.

 

Husker selvfølgelig ikke alt nå, men det er mye bra der altså.

Lenke til kommentar
Og jeg kan godt komme med 1000 andre forslag enn "fjortis-bla-bla".

 

System of a down

Children of bodom

Audioslave

Wolfmother

Bloc Party

Blink 182

Jimmy eat world

The Killers

Metallica

Mew

Turboneger

Nei, det kunne du faktisk ikke. De fleste der er jo klassiske fjortis jeg-hører-på-det-fordi-det-er-kult band. (Manglet bare In Flames). :p

Er det ikke noen Metallica sanger i GH3? Hvis ikke burde de slippe en pakke med sanger fra dem. Det hadde nok blitt populært.

Kva med dei som høyrer på desse bandene på grunn av musikken? Eg trur dette "jeg-hører-på-det-fordi-det-er-et-kult-band"-fenomenet er meir oppskrytt enn tilfelle. At folk høyrer på populære band er ein selvfølge sidan dei blir promotert bra og ofte har ein musikk som fengar store delar av befolkningen, er jo difor dei er populære. Ein må ikkje høyre på underground for å være musikkinteressert.

 

Metallica har ei låt på GH3, One. Metallica-pack hadde utvilsomt blitt populært.

 

Dropkick Murphys har eg aldri høyrt om før, men som underhaldningsverdi på spelet er det topp. Låtene går opp og ned i tempo og fenger godt. Musikken er grei nok, men ikkje noko eg kjem til å kjøpe album av.

 

Har planar om å kjøpe Rock Band til X360 og bruke GH3-gitarene, der er det ein del Metallica og meir kjende band.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Nevn noe du da, som du tror ville slått an (kanskje noe av din egen Pirate-music også?)

Pirate-music? :dontgetit:

 

Jeg skulle ville sett mer av Metallica. Kanskje Slayer også, siden de har mange av de feteste riffene jeg vet om. Raining Blood er vel med på treern, vet jeg (har aldri spilt det). De har jo masse andre sanger som jeg hadde likt å spilt. Ellers tror jeg vømmøl-musikk hadde slått an rimelig bra. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...