Gå til innhold

EFI erstatter BIOS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No for tida har vi fått linux på alt tenkeleg og alt utenkeleg. Linux på Palm, Xbox, PS2, sattelittmotakarar og mobilar. Det skulle berre mangle at ein gluping (eller mange opensourceglupingar) vil komme å legge inn linux på EFIen. Kvifor ikkje berre legge inn ei linje med kode i ein minibios som seier kjør linux (eller windows viss du er av den typen).

Lenke til kommentar

Til dere som sier at Microsoft overvåker alt:

Har dere tenkt på hvor mange personer som må til for å sjekke all den informasjonen MS angivelig lagrer?

Hvis de får informasjon om installerte programmer og filer du spiller i MediaPlayer tar d jo utrolige mengder plass! Tror ikke d umiddelbart truer privatlivet vårt...

Tror vi kan kalle d produktiv statistikk :lol:

Lenke til kommentar

Eg vil gjerne få sitera meg sjølv frå denne tråden:

 

Eg aner ikkje kva tid dei er å få kjøpt, men er du verkeleg sikker på at du vil ha det?

 

Etter at eg hadde lest artikkelen her på Hardware.no om EFI, såg eg også på dette som ei positiv utvikling, men etterkvart som eg tenkte litt over det, og leste denne tråden på forumet her, særleg Grimmy sine innlegg, kom eg på andre tankar. Når eg kombinerte den informasjonen eg fekk ut frå desse, la saman kven som stod bak og kva funksjonar som vart skisserte, både i artikkelen og i forum-tråden, gjekk det opp for meg at dette etter all sannsynlegheit er eit forsøk på å "snik"-innføra den såkalla Fritz-brikka, som skal brukast i samband med TCPA/NGSCB (tidlegare TCPA/Palladium). Dersom du ikkje har høyrt om dette før, vil eg gjerne oppmoda deg til å lesa denne FAQ-en som gir ei kort og grei innføring i emnet.

 

Dette gjer at eg overhodet ikkje er interessert i å kjøpa hovudkort med EFI-brikker lenger, og det tykkjer eg faktisk ingen andre heller burde. Til slutt må eg kanskje seia at dette berre er mine personlege antakingar, eg har ingen andre kjelder på det, men ser de andre også likskapane mellom Fritz og EFI?

Lenke til kommentar

Leste bare kjapt på den Faqen fra Haaland.

Tror dere d vil funke i praksis?

All verdens firmaer har gang på gang prøvd alle mulige ting for å unngå at folk kopierer softwaren deres. Gang på gang har disse sperrene blitt omgått og lurt av smarte folk rundt om i verden som vil ha ting gratis.

Kan bli interessant å se hvor lang tid d tar før dette er et mindre problem å "fikse"... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...