Gå til innhold

samsung m87 problem!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som har problemer med denne LCD-en? Jeg sliter med mange loddrette "streker" over skjermen. Er dette en bugs som gjør at jeg bør bytte tven? Eller er det slik LCD-er fungerer?

 

Du har dette problemet du også? Jeg har bare problemet når jeg ser på tv ikke når jeg ser på filmer og kopler pcen til tven. Jeg vet ikke de strekene skal være der eller hva? Jeg har hatt tven i 2 dager nå. Jeg har prøvt og fikse på alle mulige insillinger, men de "strekene" på skjermen er det.

Endret av klowney
Lenke til kommentar
Flere som har problemer med denne LCD-en? Jeg sliter med mange loddrette "streker" over skjermen. Er dette en bugs som gjør at jeg bør bytte tven? Eller er det slik LCD-er fungerer?

 

Du har dette problemet du også? Jeg har bare problemet når jeg ser på tv ikke når jeg ser på filmer og kopler pcen til tven. Jeg vet ikke de strekene skal være der eller hva? Jeg har hatt tven i 2 dager nå. Jeg har prøvt og fikse på alle mulige insillinger, men de "strekene" på skjermen er det.

 

horisontal flimring forekommer også på LCD tv'en min. Det er i mørke partier at dette skjer, danser over skjermen som skygger. Samme resultat fra DVD spiller som Media Center. Bruker VGA kabel og SCART til DVD. Har en Samsung LE-40S71, virker som om dette er et problem med LCD tv'er..?

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med denne LCD-en? Jeg sliter med mange loddrette "streker" over skjermen. Er dette en bugs som gjør at jeg bør bytte tven? Eller er det slik LCD-er fungerer?

 

Du har dette problemet du også? Jeg har bare problemet når jeg ser på tv ikke når jeg ser på filmer og kopler pcen til tven. Jeg vet ikke de strekene skal være der eller hva? Jeg har hatt tven i 2 dager nå. Jeg har prøvt og fikse på alle mulige insillinger, men de "strekene" på skjermen er det.

 

horisontal flimring forekommer også på LCD tv'en min. Det er i mørke partier at dette skjer, danser over skjermen som skygger. Samme resultat fra DVD spiller som Media Center. Bruker VGA kabel og SCART til DVD. Har en Samsung LE-40S71, virker som om dette er et problem med LCD tv'er..?

 

Kanskje ikke samme problem som jeg har, men jeg fikset det med å stille ned kontrasten. Da forsvant flimringen..

Lenke til kommentar

Hvilken inngang bruker dere? Det er ett kjent problem på SCART med M86/87 (antennen vet jeg ikke om er samme problemet). Skal derimot ikke være det på HDMI.

 

edit: oops, sånn går det når du ikke leser poster skikkelig.. Det kjente problemet med M86/M87 er horisontale linjer som vandrer over skjermen som bølger ved bruk av SCART... ikke loddrette

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

jeg har også en del flimring på min samsung LE40M87.

forekommer rundt hodene på folk, våpen munninger, vindus karmer(tynne linjer) etc.

er helvetes irriterende til tider.

 

jeg skal prøve å stille ned kontrasten som slimy nevnte, håper det funker.

 

edit: bruker komponent kabel fra xbox360 (vanlig DVD) og vanlig tv signaler via tv kabel.

skal prøve med VGA kabel fra laptopen i morra.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Hos meg er det bare den ene scart inngangen det blir sånne streker på. Når jeg kobler scarten på den andre så er bildet topp, men jeg har skaffet meg hdtv boks og nå bruker jeg HDMI og det funker som bare fan, bildet er knivskarpt. Så dette er ikke noe problem for meg lenger:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...