Gå til innhold

Anmeldelse: No More Heroes (Wii)


Anbefalte innlegg

All den tåpelige fornorskingen av engelske uttrykk i anmeldelsen gjør at jeg rett og slett ikke klarer å få med meg selve innholdet i anmeldelsen...det gjør nærmest vondt i sjelen å lese ord som "sluttfiendekamper", "storfiende" og "hakk-og-hugg", hvis landets største avis (VG) kan bruke ordet "boss" i sin anmeldelse så kan jaggu ei lita nisje-side som Gamer.no gjøre det samme...med mindre dere er sponset av Norsk Språkråd, som jeg egentlig ser som eneste tenkelige grunn til å oversette absolutt alt til idiotiske norske uttrykk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet på dette nå i kveld og må si det er et av de morsomste spillene jeg har prøvd på lenge, uansett platform. Humoren gikk rett hjem hos meg, det samme har 'sluttfiende kampene' (som er geniiiaaale), 8bits retro menyer (med tilhørende musikk) og merkelige idèer slengt inn både her og der (på en god måte). Min første nominasjon til personlig 'Årets spill' går til No More Heroes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Startet på dette nå i kveld og må si det er et av de morsomste spillene jeg har prøvd på lenge, uansett platform. Humoren gikk rett hjem hos meg, det samme har 'sluttfiende kampene' (som er geniiiaaale), 8bits retro menyer (med tilhørende musikk) og merkelige idèer slengt inn både her og der (på en god måte). Min første nominasjon til personlig 'Årets spill' går til No More Heroes.

Helt enig. :green:

 

Fikk det i dag jeg også. Skikkelig god humor som passer meg perfekt.

Lenke til kommentar

ikke for å virke som off topic men lurer på om det er noen av dere som likte NMH som også spilte God Hand?

 

synes spilla har litt tilfelles og begge fikk jo rimelig blandet kritikk rundt omkring.

God Hand fikk 3 på ign å jeg ELSKET det

digger også NMH, spesielt bossene :D

Lenke til kommentar
Startet på dette nå i kveld og må si det er et av de morsomste spillene jeg har prøvd på lenge, uansett platform. Humoren gikk rett hjem hos meg, det samme har 'sluttfiende kampene' (som er geniiiaaale), 8bits retro menyer (med tilhørende musikk) og merkelige idèer slengt inn både her og der (på en god måte). Min første nominasjon til personlig 'Årets spill' går til No More Heroes.

Helt enig. :green:

 

Fikk det i dag jeg også. Skikkelig god humor som passer meg perfekt.

 

Jeg har brukt alt for mye tid til å kjøre rundt i byen og samle på tskjorter og lolikovballer. Svært mange av de tskjortene hadde passet utmerket på min smukke kropp. Noen bør starte nettbutikk!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Likte dette spillet ganske godt :3 Særlig de sprøe personene i dette universet og siste kampen i den "virkelige" slutten. Combat var artig med noen skjulte teknikker, men du får aldri vite hvordan du gjør de teknikkene :S Så det er litt rart. Likte ikke at de ballene er nærmest usynelige helt til du står rett ved siden av dem. Verden var ganske kjedelig og kampene mot bossene er det beste delen av spillet. Spillet blir artigere når du også kan få tak i oppgradering til sverdet, trening til travis og filmer for nye bryte teknikker.

 

Slutt ville jeg heller ha gitt spillet kansje 7/10 eller 8/10. Er ikke sikker, men er et spill som burde prøves ut hvis du har lyst å spille et spill der alle personene ikke er vanlige som andre spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...