Gå til innhold

Angrerett på bærbar PC kjøpt over nett. Trenger hjelp!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske tåpelig å påstå at noen jobber for bestbuy bare fordi man er uenig og man ser saken fra butikkens side.

Det er faktisk ganske mange her som faktisk jobber i butikknæringen, noe som gjør at man får et ganske balanserte tilbakemeldinger

Var vel i grunnen det at han registrerte seg kun for å svare på min post, har kun én post, og ikke vært her siden.. Men, de fleste her er uenige med meg, har ikke beskyldt dem/de andre for noe tilhørighet til noen bedrift.. Er fortsatt mistenksom på bruker Loko1, men som jeg også skrev: Uten at det har så mye å si... ... ... !

Lenke til kommentar
Ganske tåpelig å påstå at noen jobber for bestbuy bare fordi man er uenig og man ser saken fra butikkens side.

Det er faktisk ganske mange her som faktisk jobber i butikknæringen, noe som gjør at man får et ganske balanserte tilbakemeldinger

Var vel i grunnen det at han registrerte seg kun for å svare på min post, har kun én post, og ikke vært her siden.. Men, de fleste her er uenige med meg, har ikke beskyldt dem/de andre for noe tilhørighet til noen bedrift.. Er fortsatt mistenksom på bruker Loko1, men som jeg også skrev: Uten at det har så mye å si... ... ... !

 

Kan si at det var meg som skrev den posten. Hadde problemer med min egen bruker.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...