Gå til innhold

internet explorer for mac

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet hvor jeg kan laste ned internet explorer for mac - OS X versjon 10.5 leopard.

Finner når jeg søker men er litt usikker på sidene som dukker opp - så derfor om noen vet - blir jeg glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare et spørsmål.

Hvorfor vil du bruke IE på Mac?

Jo fordi firmaet jeg jobber i har en web applikasjon som BARE funker med IE - ellers hadde det ikke vært nødvendig ......

Skrevet

Bruk Crossover eller Parallels eller noe i den dur for å kjøre XP virtuelt gjennom OS X, og bruk IE7. IE5.5:mac er tatt ut av produksjon og er rett og slett en forferdelig nettleser, men var dog bedre enn IE6 mener jeg å huske :)

Skrevet

IE er for Mac utvikles ikke lenger, så den versjonen du kanskje kan få tak i, er versjon 5. Altså veldig gammel og vil høyst sannsynlig ikke fungere med den siden du snakker om...

Skrevet
Bare et spørsmål.

Jo fordi firmaet jeg jobber i har en web applikasjon som BARE funker med IE - ellers hadde det ikke vært nødvendig ......

Hva applikasjon er det? Er synd at firmaer skal låse en til operativsystem og browsere på den måten.

Skrevet

Hei og takk for alle svar!

Nå løste det seg enklere enn jeg trodde. Via en ASP-løsning hvor vi kjører en citrix klinent hvor IE ligger - så funket det svært elegant.

PS applikasjonen det her var snakk om er 24sevenoffice som er et crm/regnskapsprogram.

Bare et spørsmål.

Hva applikasjon er det? Er synd at firmaer skal låse en til operativsystem og browsere på den måten.

Skrevet
Hei

Noen som vet hvor jeg kan laste ned internet explorer for mac - OS X versjon 10.5 leopard.

Finner når jeg søker men er litt usikker på sidene som dukker opp - så derfor om noen vet - blir jeg glad.

Når du nå endelig har kommet deg bort fra den forferdelige platformen til microsoft, så vær så snill å gjør det samme med softwaren også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...