Gå til innhold

Epic Mount Quest - Har du også gitt opp?


Anbefalte innlegg

Etter gud vet hvor lang tid har jeg til slutt gitt opp å fullføre paladin Epic Mount Quest.

 

Det viste seg for vanskelig å finne en gruppe til å bli med å drepe Death Knight Darkreaver i Scholomance.

 

Så jeg kjøpte heller en normal Swift Steed, og grinda meg til exalted med Wintersaber trainers i Winterfall - slik at jeg kunne kjøpe meg en Frostsaber.

 

Er det flere her inne som har gitt opp den Epic Mount Questen?

(eller som kanskje aldri prøvde i det hele tatt?)

 

 

Dette questet går fort hvis du tar med deg noen kompiser eller guild mates.. Da er det gjort på 5 minutter hvis du gjør eksakt det som står i questet.. Eller så leser du p¨å Thottbot for mer info :thumbup: Gjorde det selv på min pala :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Styggeste er elkee kua til Draenei ja, du kan kalle det for hva du vil, jeg kaller det elefant og stygg er den.

 

Bloodelf mounten følger tett etter, vil mye heller bli sett på ryggen til en raptor, ulv eller kodo før jeg vil bli sett på ryggen til en forvokst struts.

 

Slik sett er det ingen mounts som er direkte pene men de 2 nevnte stikker seg mer ut enn andre.

 

Selv elsker jeg talbukken min. Ble exalted med Mag'har 6 dager etter launch, og har brukt den siden. Skiftet til ZA-bjørnen for en ukes til siden, for å ha litt endring, men liker fortsatt talbukken best.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Kan da ikke være så vanskelig å gjøre den questen nå.

back in the day når jeg gjorde den pala questen, så var den litt

vanskelig. Men nå er det vel bare å få med en lvl 70, eller 2 hvis du er lat.

 

Imo, så er old smelly en utrolig stygg mount.

 

En av de positive tingene med den er derimot at den summones med spell, og ikke tar opp

en slot i bags.

Lenke til kommentar
Kan da ikke være så vanskelig å gjøre den questen nå.

back in the day når jeg gjorde den pala questen, så var den litt

vanskelig. Men nå er det vel bare å få med en lvl 70, eller 2 hvis du er lat.

 

Imo, så er old smelly en utrolig stygg mount.

 

En av de positive tingene med den er derimot at den summones med spell, og ikke tar opp

en slot i bags.

 

Men koster derimot mana, og kanskje enda mer irriterende når man rebuffer i en battleground: Den slår ut på global cooldown.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...