Gå til innhold

Hva syns dere om Burnout Paradise?


Mats1988

Anbefalte innlegg

Jeg lurer veldig på om jeg skal gå til anskaffelse av Burnout: Paradise. Men det jeg lurer på, er hva nettopp DERE syns om spillet, både positive og negative sider med det.

 

Har hørt mye bra om Burnout: Paradise, men er det verdt å kjøpe, eller er det andre bilspill som er bedre, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pluss: STORT spillområde, fete biler, ikke-eksisterende lastetider, bra gameplay og fin grafikk.

 

minus: ikke splitscreen, elendig kartsystem, repetive utfordringer, tungvint bilbytte og en del ujevnheter i "reglene". eksempel på det siste: takedowns er MYE lettere i road rage enn ellers.

 

alt i alt et kult spill, men det hadde vært så mye bedre med et skikkelig navigasjonssystem.

Lenke til kommentar

Pluss: stor og artig by. + lite lasting og fin grafikk etc.

 

Minus: det jay sparrow sa, + at det er alt for lite hopp og moro å gjøre i byen.

 

Det er ganske adrenalingivende å peise på i løp og slikt, men det føles mildt sagt ut som ett arkadespill for 9åringer.

 

Billig moro for dyre penger, imho.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

burnout har lagd noe nytt. Du har et litt mer ansvar forplanlegging og hvor man skal. Online challengene er varierte og med en høy variasjon av vansklihetsgrad. jeg spilelr det på PS3 og er fornøyd. Big surf island og alle andre exstra variantende er bra de å. har alle:)

 

Kjøp dette spillet å sett du får ikke et dølt øyeblikk:)

Lenke til kommentar

Burnout Paradise er vel det mest underholdende bilspillet jeg har spilt hittils. Som flere nevner er det mye kjøring for å komme seg frem til challenges, men ettersom jeg spilte det av og på i et år gikk jeg aldri lei heller :)

 

det er MANGE challenges men dette er bare gøy. Online delen er også godt gjennomført som i senere tid har fått mange oppdateringer.

 

Til den prisen som er idag cdon.com - 169,- så føler jeg ikke at det er noen vits i å nøle.

 

Edit: Vil sette dette som et underholdende bilspill, er man ute etter racing/rally etc så vil jeg anbefale Dirt/Dirt 2, Forza 2 & 3 og PGR 4. :)

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...