VetleRsport Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Sist jeg formaterte så ble den vanelige "c" disken den ble en "d" så når jeg skal instalere en driver nå så får jeg beskjed at det ikke er plass på "c" hvordan kan jeg få oprativ system disken til å bli en "c" igjen? noen somvet?
Thorsen Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Kontrollpanel - Adminastrative verktøy - Datamaskinbehandling - Velg diskbehandling - Høyreklikk på enheten og velg Endre Stasjonsbokstav og baner. (gjelder winXP)
Hårek Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Du kan nok ikke forandre bokstav på Windows partisjonen. Klassisk feil det der, vanskelig å rette opp i uten å starte helt på nytt. Men det er jo ikke noe problem at Windows er på noe annet enn C. Hvis du har lagd for liten plass så er det et urelatert feiltak. Hvis du legger ut et slikt bilde av Diskbehandling så kan du få råd om hva du bør gjøre. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm
Thorsen Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Ah, det stemmer ja. Gjelder ikke på den disken systemet kjører fra. Hadde glemt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå