Gå til innhold

Why 10 year olds shouldnt be on XBL


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det triste er at dette ikke er et engangstilfelle så jeg ble egentlig ikke så sjokkert av videoen. Kan ikke spille fem kamper på GoW uten at minst en av dises dukker opp.

 

EDIT: Men det må jo sies at det finnes nok av 'voksne' som oppfører seg slik også :|

Endret av maquefort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
tenk hvor deilig hvis det fantes ett live abo for oss over 18...
Det hadde ikke hjulpet det spøtt. Jeg synes dog det hadde vært fint om man kun ble matchet opp mot folk i samme zone som seg selv, slik at disse pro og underground-horene kunne sittet og driti ut hverandre, uten å måtte forsøke å dra oss andre med i dragsuget.
Lenke til kommentar

det kommer sikkert aldri til å komme eit sånt filter, med mindre sån bad rep blir meir effektivt slik at ein kan spere alle som har dårleg rep. men det kommer bare til å bli dårleg på grunn av at det kan vere enkelte velger feil person å gi bad rep eller kansje noen gjør sånt bare for gøy og da blir jo alt bare drit.

 

så eg tror ikkje det e så mye ein kan gjøra, men kansje ein kan ta sånn avoid player? så møttes ein ikkje igjen tror eg.

 

editt: dette er jo eit seriøst problem om trivsel og med å la folk over 18 og folk under spille ver for seg blir vanskelig etter som det fins små folk med email adresser som ikkje har rett alder og det er som oftast den alderen og infoen som live og xboxen bruker til gametaget

Endret av kinG_brutale
Lenke til kommentar
Ja, spilte Halo online i går og joinet en venn som hadde sendt en random friend invite. Kommer inn så roper han på micen: slutt å re join for helvete!!! din n000b også kicket han meg og sendte meldinger om hvor dum jeg var.

 

 

ha ha ha

idiot

sånne folk skjønner eg ikkje.

Lenke til kommentar
Ja, spilte Halo online i går og joinet en venn som hadde sendt en random friend invite. Kommer inn så roper han på micen: slutt å re join for helvete!!! din n000b også kicket han meg og sendte meldinger om hvor dum jeg var.

Hehe jeg hadde en lignende fyr på vennelisten min for noen måneder siden. Jeg spilte Gears of War alene da jeg helt ut av det blå fikk en melding fra denne personen hvor han skrev at han hadde fått 1000 av 1000 GS i The Darkness, ca 400 mer en det jeg hadde. Jeg skrev så tilbake at jeg ikke brydde meg, og spurte hvorfor han hadde sendt meg slik en tåpelig melding. Det kunne han selvsagt ikke svare på, så da fikk jeg en melding tilbake om hvor dum jeg var, og at jeg måtte skaffe meg ett liv. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...