Gå til innhold

Vista VS XP for mitt opsett. hva vil dere anbefale meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt XP i en lengre tid no, men begynner å bli "lei" av den samme "gammle" XP'en. og siden jeg gamer en del så er vel DX10 en fin ting. så hva vil dere anbefale meg? dere kan se hardware spec i signaturen min.

En siste ting, noen som vet hvordan jeg finner CD-key'en jeg brukte når jeg instalerte XP? har mista plata.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En siste ting, noen som vet hvordan jeg finner CD-key'en jeg brukte når jeg instalerte XP? har mista plata.

Har du mistet din cd-key så må du ta kontakt med Microsoft og få key ifra de.

Skrevet (endret)

Har du mistet din cd-key så må du ta kontakt med Microsoft og få key ifra de.

Så det er finnest ikke noe program som klarer å finne frem den CD-key'en jeg brukte får å instalere den?

Endret av b-real
Skrevet
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Skrevet

Det er ikke piratvirksomhet å lese ut sine egne installasjons keyer vha et program.

Lavalys Everest viser deg windows key + andre som office, nero etc.

Åpne programvare - lisenser i venstre "tre" .

Skrevet
Det er ikke piratvirksomhet å lese ut sine egne installasjons keyer vha et program.

Lavalys Everest viser deg windows key + andre som office, nero etc.

Åpne programvare - lisenser i venstre "tre" .

takker og bukker. har aldri ment å miss bruke dette. men er fint å ha cd-key'en min til xp vist jeg kommer til å gå tilbake.

Hva ville du brukt av XP vs VISTA vist du hadde min pc?

Skrevet

Du er ikke nødt til å velge bort noe.

Jeg ville brukt dual boot med begge (slik jeg selv gjør på hoved PCn hjemme). XP-Pro 32bits + Vista Ultimate X64bit i dual boot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...