Gå til innhold

Våkna på sjukehuset på Søndag. Pluss mer!


Lakus

Anbefalte innlegg

Du burde sprite opp (hehe) historien din. Det å våkna på sjukehus er jo en ganske bra historie, men det å sitte i en leilighet og drikke HB til du kollapser er rimelig kjedelig.

 

Og trur nok det var litt å ta i av kompisene dine og ringe etter sjukebil. Du var jo ved bevissthet og klarte å snakke. En god natts søvn hadde nok kurert deg mer enn nok. Jeg hadde vært rimelig pissed på kompisene mine om de hadde fortalt meg at jeg hadde strittet i mot og kjeftet på ambulansepersonelle. Klarer man å gjøre slikt så er jo ikke livet i faret.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og trur nok det var litt å ta i av kompisene dine og ringe etter sjukebil. Du var jo ved bevissthet og klarte å snakke. En god natts søvn hadde nok kurert deg mer enn nok. Jeg hadde vært rimelig pissed på kompisene mine om de hadde fortalt meg at jeg hadde strittet i mot og kjeftet på ambulansepersonelle. Klarer man å gjøre slikt så er jo ikke livet i faret.
Jeg kunne dødd den kvelden.

Hadde det ikke vært for den kompisen min som kom inn hadde jeg blitt kvalt til døde av mitt eget spy. På sykehuset holdt også hjertet mitt på å stoppe pga alkoholnivået i blodet.

 

"Ved bevissthet"? Vil du si det å skrike ut alt mulig som kommer deg inn i hodet, spytte på politiet og å tro jeg er i en gangsterfilm "ved bevissthet"?

 

STFU, Lakus has spoken.

Lenke til kommentar
Og trur nok det var litt å ta i av kompisene dine og ringe etter sjukebil. Du var jo ved bevissthet og klarte å snakke. En god natts søvn hadde nok kurert deg mer enn nok. Jeg hadde vært rimelig pissed på kompisene mine om de hadde fortalt meg at jeg hadde strittet i mot og kjeftet på ambulansepersonelle. Klarer man å gjøre slikt så er jo ikke livet i faret.
Jeg kunne dødd den kvelden.

Hadde det ikke vært for den kompisen min som kom inn hadde jeg blitt kvalt til døde av mitt eget spy. På sykehuset holdt også hjertet mitt på å stoppe pga alkoholnivået i blodet.

 

"Ved bevissthet"? Vil du si det å skrike ut alt mulig som kommer deg inn i hodet, spytte på politiet og å tro jeg er i en gangsterfilm "ved bevissthet"?

 

STFU, Lakus has spoken.

 

Enig med Lakus, er man så møkke dritings som han var så er man ikke ved bevissthet i den rette forstand. Kompisene hans gjorde nok det eneste rette ved å få ambulanse til å hente han.

Lenke til kommentar
"Ved bevissthet"? Vil du si det å skrike ut alt mulig som kommer deg inn i hodet, spytte på politiet og å tro jeg er i en gangsterfilm "ved bevissthet"?

 

STFU, Lakus has spoken.

 

Ja, da er du så absolutt ved bevissthet.

 

Og, selvsagt, kvalt av eget spy er farlig, men du trenger ikke ha farlig alkoholnivå i kroppen for å kaste opp. Har selv drukket så mye at jeg ble bevisstløs. Kollapset på en gressplen og lå der til noen fant meg. Umulig å få liv i meg. Jeg ble båret inn i en bil, kjørt hjem og dumpet i sengs. Fortsatt bevisstløs. Våknet fullesjuk, men i livet dagen etter.

 

Er man i stand til å snakke og bevege seg, er man ikke i faresonen. Med mindre du har 20 år med alkoholisme under beltet, og kroppen din er vandt til ekstreme mengder alkohol.

Lenke til kommentar
Er man i stand til å snakke og bevege seg, er man ikke i faresonen. Med mindre du har 20 år med alkoholisme under beltet, og kroppen din er vandt til ekstreme mengder alkohol.

 

Det der er bullshit :p Folk reagerer forskjellig på høye mengder alkohol, at du var heldig nok til ikke å få varige mèn av det betyr ikke at Lakus hadde vært like heldig.

Lenke til kommentar

Unnskyld, men jeg holdt på å le meg i hjel av historien din. Jeg ser det for meg :!:

 

Men det er slike opplevelser du lærer av. Jeg har også en historie som kan minne litt. Stikkord er Jäger på klassetur, mye Jäger. Etter det jeg har blitt fortalt av medelever i ettertid er jeg glad jeg husker fint lite fra den kvelden. :p Kronen på verket var å våkne opp neste morgen, skjelvende og jævlig i en dam av spy, vel vitende om at vi skulle gå flere mil den dagen.

 

Poenget er vertfall at i ettertid har jeg vert mye mer forsiktig med alkoholen. Ja, jeg drikker fremdeles, men aldri mer enn at jeg har god kontroll.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det greit å være på den sikre siden. Men jeg hadde vært sur på mine venner om de hadde gjort det der mens jeg fortsatt var ved bevissthet. Jeg har overlevd ubevissthet flere ganger, så hvorfor skal jeg ikke tåle bevissthet.

 

Mener bare det går en grense der. Men kanskje vi bare er bønder som har sett slikt for mange ganger til å reagere med annet enn latter av en kar som spyr og kjefter.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det greit å være på den sikre siden. Men jeg hadde vært sur på mine venner om de hadde gjort det der mens jeg fortsatt var ved bevissthet. Jeg har overlevd ubevissthet flere ganger, så hvorfor skal jeg ikke tåle bevissthet.

 

Mener bare det går en grense der. Men kanskje vi bare er bønder som har sett slikt for mange ganger til å reagere med annet enn latter av en kar som spyr og kjefter.

Vil tro at problemer med hjertet kvalifiserer til en tur til sykehuset. Mulig man blir forbanna på kompisene der og da, men hva faen, man er fullstendig drita full, kan ikke ta slikt i betraktning da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...