Gå til innhold

Online kjøp av cd-key til Call of Duty 4


Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Jeg lurer på om det går an å kjøpe en autentisk cd-key til CoD4 online, slik at jeg slipper å kjøpe spillet med CD-er og alt det der, og måtte vente på forsendelse? Eller vet noen om en plass jeg kan kjøpe spillet, og få cd-key sendt på mail umiddelbart?

 

Dumt spørsmål kanskje, men må prøves. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan i alle fall kjøpe det på Steam, også var det snakk om det samme her i går eller noe hvor man fikk kjøpt en lovlig CD-key for $19,90 eller $29,90. Skal se om jeg klarer å grave opp link til den siden.

 

Takker.

 

Beklager, posten du refererer til ligger t.o.m. på første sia. Burde selvfølgelig sett selv før jeg posta. :S

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922464

Endret av bjeil
Lenke til kommentar
Det er faktisk ikke den jeg mente altså. Jeg har prøvd å søke i forumet samt sjekke historikken i Firefox, men jeg ser ikke ut til å finne den siden jeg tenkte på. Den var visst trygg, og det var endel billige lovlige cd-keys der. Finner den dessverre ikke igjen.

 

Ok. Sitter nå å jokker med Steam. Får vel kjøpe det derfra.

Lenke til kommentar

Forsøkte å kjøpe spillet via Steam, men fikk kredittkortet avslått. Jeg heter tilfeldigvis Bjørn, men så viste det seg at jeg ikke fikk bruke bokstaven ø da jeg skulle skrive inn kortinformasjonen. Kredittkortet ble avslått da informasjonen var uriktig...

 

Det er vanskelig å tro, men om det virkelig er så latterlig, så må det være det dummeste jeg noengang har opplevd.

Endret av bjeil
Lenke til kommentar
Prøvd å skrive "Bjoern"? Har en kompis med samme navnet, og husker tydelig at han fikk handla på steam etter litt knoting.

 

Fikk det til nå. Prøvde "Bjorn" igjen, og nå funka det. Aner ikke hva som kan ha vært galt i går. Brukte kredittkortet to andre ganger i går, og da funka det, men ikke over Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...