Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så tror jeg ikke det er noe som er perfekt kropp, jeg har så langt ikke sett noen. Jeg ser masse utrolig sexy og deilige kropper/mennekser, men perfekt, still to be found.

Skrevet
Eg trudde eg gjekk inn i ein tråd for perfekte kropper. Tydeligvis gjekk eg inn i ein tråd som handler om relativitet?

Har du noen gang sett en PERFEKT kropp? Jeg har ikke.. Jeg skal være enig i at det til tider er mye merkelig bilder som blir lagt inn og få 100% perfekt kropper på alle punkt. Men det er mye bra og deilig kropper som kommer her :)

Skrevet
Eg trudde eg gjekk inn i ein tråd for perfekte kropper. Tydeligvis gjekk eg inn i ein tråd som handler om relativitet?

Folk har forskjellige preferanser.

Skrevet

Tenkte nå meir på diskusjonen som pågjekk på forrige side. Eg klager ikkje på bildene, eg er plenty fornøyd.

Mental note: Ikkje gå på do før du har trykt på svar.

Skrevet
ligner på fyren fra the machinist.

Noen som driver å fisker her eller?

Jeg tror ikke det er han o_o? Sam witwer heter han. Tror han var med i The mist og Gamer.

Skrevet
alle har forskjellig oppfattelse for hva som er fint og ikke..

Og nettopp derfor sliter jeg med å se hva som er den store forskjellen på denne tråden og babethreaden, bortsett fra at denne tillater diskusjon uten bilde og har et innslag av mannlig kropp i ny og ne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...