Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får mer juling enn en feit unge i barnehagen :p

 

Forøvrig var dette en suksess. Jeg var ute etter å se reaksjonene jeg fikk, og de var like fargerike som regnbuen. Å poste bilde i "Perfekt kropp eller?" er bare dødfødt om det er ment 100% seriøst.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Hahaha tragisk. Tviler på at du har en slik kropp selv HWBruker, og er bare ute for å trolle. Patetisk.

 

Oi du var dum hahaha, hvorfor vil jeg ha en sån kropp når jeg sier det var ikke mye til manne krop? Du er ikke så lur du! :!:

 

Har du kanskje tenkt på at det ikke er han som er dum, men du? Er ikke alle som kan noe for hvilke gener man er født med. Samt at det krever veldig god selvdisiplin for å få en "bra" kropp.

 

Med den måten du skriver på virker det ut som man bare kan vri bryteren å bestemme selv hvilken kropp man vil ha. Husk, ikke døm andre før du tenker over deg selv først. Det er en dårlig egenskap å dømme andre folk, særlig før man har i hele tatt snakket til dem.

Lenke til kommentar
Hahaha tragisk. Tviler på at du har en slik kropp selv HWBruker, og er bare ute for å trolle. Patetisk.

 

Oi du var dum hahaha, hvorfor vil jeg ha en sån kropp når jeg sier det var ikke mye til manne krop? Du er ikke så lur du! :!:

Post din kropp da så får vi se?

 

HWBruker har forøvrig ikke holdt noe saklig nivå i det hele tatt gjennom hele tråden, så det er vel ikke så mye vits i å bry seg om postene hans.

Lenke til kommentar
Alle som mener at man må være bedre enn andre i noe for å kritisere den personen i det er automatisk en idiot. Ingen unntak. Jeg tror Stakan tåler å å få noen "LULZ DÅRLIG KROPP AZZ".

Det er ikke det det går på, det er måten det blir framlagt på. Konstruktiv kritikk er bra.

Lenke til kommentar
Iom at jeg ikke har løftet noe større enn en flaske med øl siden i høst, så tar jeg ikke akkurat kritikken mot fysikken så veldig alvorlig :p

 

Takk for fine ord Spetz, men er nok ikke enig, hehe.

 

Er intet galt med kroppen din generelt, men nå skal du ikke prøve å lure oss.. Du har ALDRI løftet noe tyngre enn en flaske med øl, hadde du gjort det hadde du minst vokst 25 cm rundt "kæssa".. ;)

 

Men som sagt, det der er nok ikke den perfekte guttekroppen, men den er ikke den styggeste jeg har sett.. Selv om du er tynn så virker den ikke direkte usunn.. Som noen sier er du bare genetisk slik. Samme som jeg er i motsatt ende av spekteret, uten at jeg er like glad å vise kroppen som du er.. Med motsatt mener jeg ikke feit, men en del mer muskler, samtidig er jeg nok like langt om ikke lenger fra den perfekte kropp.

Lenke til kommentar

Snætcha fra Babetråden.

 

 

 

 

Hun her har kjempefine former, men hun er kanske litt tynn rett under brystet i forhold til nettopp formene. Vet forøvrig ikke hva hun heter...

 

joejet.com_000363-59_assorted-images.jpg

 

-

 

Her har vi en annen, ukjent skjønnhet.

Når jeg tenker meg om er hun vel for feit for visse personer her inne.

 

001klf.jpg

 

006rpc.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...