Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Vil nå heller si for begge kjønn der. Strekk merker og henge romper som ser ut som de er en del av ryggen er burka kvalifisert.

 

Mhm hun er er pen, ikke feit som 99% av dagens damer. Blir kvalm iblant når jeg ser de om sommeren i Bergen med sin utrente kropp og trur de er sexy lubben eller noe. Burde ikke vert lov med top for damer over 50kg.

 

 

Blir kvalm av sånne ytringer som det der.

Burde ikke vært lov å ha et så forskrudd syn på kropp (eller bare jævlig lite peiling og lav IQ).

 

Vet ikke hvordan du klarte å få peiling og lav iq inn i en komentar om feite damer. Smak og behag er det tråden handler om. Ikke hva du kan tolerer av mennesker og mener andre skal tolere. gtfo hippie.

Nå er det kanskje DU som har en meget lav toleranse.

IQ funker ofte som et greit filter også, noe han mest sannsynlig tenkte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sosial intelligens er det en bruker i sånt tilfelle. Har ingen ting med iq å gjer, men når det er bevist at en går og utryr sin mening så er det kun pga en er står for det en sier. Det er min smak og hva andre mener driter jeg i. Handler om perfekt kropp, ikke hva du eller andre mener. Men uansett så er jeg hevet over dere og mer reply som ikke omhandler diskjuson av kropp som blir postet er å sløs min tid på søppel.

Lenke til kommentar
Vil nå heller si for begge kjønn der. Strekk merker og henge romper som ser ut som de er en del av ryggen er burka kvalifisert.

 

Mhm hun er er pen, ikke feit som 99% av dagens damer. Blir kvalm iblant når jeg ser de om sommeren i Bergen med sin utrente kropp og trur de er sexy lubben eller noe. Burde ikke vert lov med top for damer over 50kg.

 

 

Blir kvalm av sånne ytringer som det der.

Burde ikke vært lov å ha et så forskrudd syn på kropp (eller bare jævlig lite peiling og lav IQ).

 

Vet ikke hvordan du klarte å få peiling og lav iq inn i en komentar om feite damer. Smak og behag er det tråden handler om. Ikke hva du kan tolerer av mennesker og mener andre skal tolere. gtfo hippie.

Nå er det kanskje DU som har en meget lav toleranse.

IQ funker ofte som et greit filter også, noe han mest sannsynlig tenkte på.

 

Du har rett, Flimzes.

 

Jeg er dame, tho. Veier like under 50 kg og er 160 høy. Jeg er ikke langt fra en BMI på undervektig, så hvis man vil ha damer på 180 cm og 50 kg så får man sjekke en fangeleir eller noe.

 

Jeg ser for øvrig slik ut, om noen skulle føle behov for å bedømme om jeg er feit eller ikke:

 

wjyxas.jpg

Lenke til kommentar
Hva var skummelt med å legge ut et sånt bilde? Jeg hadde vært stolt ;)

 

Jeg ER forsåvidt stolt. Men uansett hvaslags damer som legges ut her, så skal det alltid pirkes og kritiseres, så det å legge ut noe som faktisk gjelder meg personlig, det er en smule "skummelt".

 

Og jada, alle får si hva de vil, jeg tåler da kritikk også :)

 

Men jeg håper det kan være med på å sette ting litt i perspektiv. En god del av dere her inne ser ut til å være langt av gårde til månen hva gjelder forståelse for kvinnens anatomi.

Lenke til kommentar
Jeg ER forsåvidt stolt. Men uansett hvaslags damer som legges ut her, så skal det alltid pirkes og kritiseres, så det å legge ut noe som faktisk gjelder meg personlig, det er en smule "skummelt".

Og jada, alle får si hva de vil, jeg tåler da kritikk også :)

De som kritiserer alt er nok ikke så pene selv. Man skal ikke perfeksjonere, ingen er perfekt. Man skal ta det man får.

Lenke til kommentar
Hva var skummelt med å legge ut et sånt bilde? Jeg hadde vært stolt ;)

 

Jeg ER forsåvidt stolt. Men uansett hvaslags damer som legges ut her, så skal det alltid pirkes og kritiseres, så det å legge ut noe som faktisk gjelder meg personlig, det er en smule "skummelt".

 

Og jada, alle får si hva de vil, jeg tåler da kritikk også :)

 

Men jeg håper det kan være med på å sette ting litt i perspektiv. En god del av dere her inne ser ut til å være langt av gårde til månen hva gjelder forståelse for kvinnens anatomi.

 

Ja å legge ut bilde i den "perfekte kropp" tråden kan være temmelig risky. Men i ditt tilfelle så gikk det ganske smooth. Har du en bestemt trening? Og om jeg får lov å spørre, implants? Ikke at det er noe gale med det

Lenke til kommentar
Hva var skummelt med å legge ut et sånt bilde? Jeg hadde vært stolt ;)

 

Jeg ER forsåvidt stolt. Men uansett hvaslags damer som legges ut her, så skal det alltid pirkes og kritiseres, så det å legge ut noe som faktisk gjelder meg personlig, det er en smule "skummelt".

 

Og jada, alle får si hva de vil, jeg tåler da kritikk også :)

 

Men jeg håper det kan være med på å sette ting litt i perspektiv. En god del av dere her inne ser ut til å være langt av gårde til månen hva gjelder forståelse for kvinnens anatomi.

 

Ja å legge ut bilde i den "perfekte kropp" tråden kan være temmelig risky. Men i ditt tilfelle så gikk det ganske smooth. Har du en bestemt trening? Og om jeg får lov å spørre, implants? Ikke at det er noe gale med det

 

Har drevet med turn siden jeg var to år (hadde en pause fra 16 til 18).

Fotball i seks år.

Tae Kwon Do i fem år, mer eller mindre

Sirkusartist en kort periode.

 

Har supplert med sykling og styrketrening i tillegg til varierende grad av det over her.

Så jeg har jobba, det har jeg.

 

Har ikke implants av noe slag. All natural:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...