Gå til innhold

Hjelp til kjøp av telefon


Anbefalte innlegg

Hei og hau, har planer om å kjøpe meg ny mobil ettersom at min er død, daud og død. Fant en sånn kjekk liste jeg kan fylle ut:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-Super-3G: Ikke viktig.

-Wi-Fi: Alle telefoner med Wi-Fi er stygge, men om det finnes en pen med wi-fi, så gjerne.

-Fulltastatur: Nei

-Butler som følger med på kjøpet: Nei, ellers takk.

 

Form:

-Designet er veldig viktig. Skal ha en fin telefon.

-Format: Klapp eller skyve.

-Må heldst være tynn

-Vekt: Ikke så veldig viktig, men ikke i elefantklassen.

-Sprut/støtsikker: Skal ikke klatre eller bade med den, så nei.

 

Skjerm:

Heldst en god skjerm. God oppløsning/en del farger etc.

-Størrelse på skjerm: Ganske stor, minst 2,2 ".

-Touchscreen: Ikke viktig, men gjerne.

 

Pris:

Jeg har mellom 2500 og 3500 kroner til rådighet.

 

Diverse:

-Merke: Alt som ikke er Nokia.

-Kamera: Ja.

-Videokamera: Ja.

-Bluetooth : Ja.

-Minne: Over 30 MB, i hvertfall.

-Minnekort?: Ja, ja og ja.

-MP3: Ja.

-3G: Ikke viktig.

-Wlan: Ikke viktig.

-GPS: Nei.

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Bør ha støtte for det.

-Radio: Ja og nei. Ikke viktig.

-Bruksområder: Stort sett ringing og SMS, men er greit å ha et godt kamera til tider. MP3-spilleren er vel også grei, når jeg ikke orker å ta med iPoden.

 

 

Har sett litt på disse tre:

Motorola Razr2 V8

Samsung SGH-g600

Sony Ericsson w910i

 

 

Noen som har noen anbefalinger?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville definitivt gått for W910i..:) Den har jo det du har krysset av på lista di, og den er jo utrolig stilig..:p Hos Sony Ericsson sier de jo at det er den ultimate musikktelefonen..:)

 

De sier så, men ifølge lesererfaringene er det dårlig lyd. Men jeg har lært meg å aldri stole på lesererfaringene, for alt jeg vet kan dette ha vært en skikkelig kresen kar. Eneste minus med denne telefonen er jo det at malingen flasser av, og at den er laget i plastik. Hadde foretrukket en mobil i metall. Ellers er det jo en flott telefon.

Lenke til kommentar
Man kan jo ikke forvente lydkvaliteten til f. eks. en Ipod i en SE mobiltelefon heller, så hvis man stiller de samme kravene vil man nok bli skuffet ja.

 

 

Heldigvis for meg så stiller jeg ikke de kravene. Jeg har jo en iPod. Det er ikke noen andre mobiler noen vet om som holder disse kravene? Altså, ser fin ut og kan ringes med?

Lenke til kommentar
W580i kan jo være et alternativ? Hvis du er ute etter noe annet en SE så har jeg null peiling..:p

 

 

Er vel helt ærlig talt ute etter noe annet enn SE, til tross for at de har ryktet på seg å være best. Føler det er så mange som har dem. Men det er jo selvsagt et alternativ.

Lenke til kommentar

Ikke klapp eller skyve. Men, SE w890i er veldig pen, solid. Lydkvaliteten er også meget god i min mening (men jeg har aldri brukt ipod). Ca. 3400 kr, fått god tilbakemelding i tester, og oppfyller vel kravene dine?

Verdt å kikke på iallfall(?) :)

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...