Gå til innhold

Hylle til TG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal ha det på gulvet tror jeg, eller inne i hylla, da tenker jeg at det skal stå inntil veggen bak. Vi har begge flatskjerm så blir nok av plass

Det blir antagligvis for korte ledninger hvis den skal være på gulvet. Du vet ikke hvor langt det er til hullet i platen, så ting som

mus/tastatur etc har sannsynligvis ikke lange nok ledninger. Og kabinettet inntil veggen bak, pluss skjerm og tastatur? Blir en smule trangt :)

Men det er jo ditt valg selvførgelig. På min hylle så har jeg kabinettet på hylla, får mye bedre plass :)

Lenke til kommentar

har ikke hatt hylle de to årene jeg allerede har vært på TG (har det i år da :D ) og da har jeg hatt pcen på gulvet og det har vært 0 problem med ledninger, mulig bare det bare er jeg som har unormalt lange ledninger til alt, men tviler på det... så det skal nok gå bra Drunk_Panda ;) ser bra ut eller thumbsup.gif

Lenke til kommentar

Jeg hadde kabinettet ved siden av skjærmen min i fjor. Det ble litt liten plass til tastaturet og musa, og musplass er noe jeg virkelig trenger. Jeg freaker helt ut om jeg heel tida dunker borti en kant når jeg sitter med musa. I år skal jeg ha kabinettet oppå hylla. Jeg bare håper den holder med tanke på at jeg brukte 12mm mdf-plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...