( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 hvorfor ikke bare lage x-boks spill på hd-dvd`? MS har fra dag en slått fast at DVD fortsatt var best egnet til å bære deres spill gjennom denne generasjonen. Tror det kun var snakk om en BRD-leser for filmtitting under den diskusjonen. Den siste kommentaren fra Sony-mannen var bare usaklig.
Spirre Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 jeg tror det lureste er å lage en ny add-on med blu-ray til x360 nå, og så heller putte inn en blu-ray laser fra dag 1 i neste generasjon xbox.
Potetdamen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Så et klipp hvor gametrailers intervjuet en dude i ms, ms duden sa det aldri kom til og skje. Var visst på Gametrailers "TV".(Egen liten "channel" de har)
Olavxxx Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Denne er bra – Hvis Microsoft vil gi ut Gears of War 3 på Blu-ray, så tror jeg vi skal få det til, sier markedssjef for Sony Computer Entertainment America, Scott A. Steinberg. Dette er en god måte å gå ut på Sony. Bruk hodet litt. så tror jeg vi skal få det til?(Jeg blir dårlig av mindre) Så dere skal nekte andre firmaere å bruke Blu-ray teknologien vist dere ikke får diktere å gjøre som dere vil? Får håpe Blu-ray dør henn sammen med HD DVD. HÆ? har du sniffet lim?
Anbefalte innlegg