Gå til innhold

hvilken harddisk i vanlig xbox?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar :D så lurte jeg på om hvorfor en som driver med modifikasjoner skal ha nesten 1000 kroner for å sette inn en disk på 300gb da disse ligger på 3-400 kroner på nett?

var en som skulle selge meg en ferdig modifisert xbox med 40gb disk for 1000,- men for å sette inn en disk på 300gb skulle han ha 800 kroner ekstra. for meg virker dette urimelig dyrt ut

Lenke til kommentar
Takk for svar :D så lurte jeg på om hvorfor en som driver med modifikasjoner skal ha nesten 1000 kroner for å sette inn en disk på 300gb da disse ligger på 3-400 kroner på nett?

var en som skulle selge meg en ferdig modifisert xbox med 40gb disk for 1000,- men for å sette inn en disk på 300gb skulle han ha 800 kroner ekstra. for meg virker dette urimelig dyrt ut

 

Det han duden gjør er å kopiere ut informasjonen som er på originale harddisken, og dytter det inn i den nye harddisken, og bytter hvilken disk som er inne i xboxen seff. Så han har nok god timespris

Endret av Wrasko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Takk for svar :D så lurte jeg på om hvorfor en som driver med modifikasjoner skal ha nesten 1000 kroner for å sette inn en disk på 300gb da disse ligger på 3-400 kroner på nett?

 

Vil gjerne vite hvor du handler hardwaren din. For 300-400 kroner for 300GB hørtes veldig bra ut. :)

 

Billigste Datakjeden har nå er en til 539 kroner ser jeg. Av merke Hitachi. Aner ikke om den er egnet for bruk i Xboxer heller. Lav varmeutvikling er ett poeng her, og ved softmodding er det også en forutsetning at HDDen er av et merke man klarer å låse - vet f.eks. at Maxtor generelt funker dårlig i den forbindelse. Men nå er det sikkert en chip og ikke noen softmod det er snakk om her. Uansett greit å ha i bakhodet at han kanskje ikke kan bruke en hvilken som helst rimi-harddisk?

 

Så jeg synes ikke 800 kroner er helt urimelig. Hvis du kjøper boksen som den er isteden så slipper han å skru opp/åpne xboxen på nytt. Han slipper å FATX formatere og partisjonere en ny 300GB HDD, han slipper å fylle den med data. Alt dette er ting som tar litt tid. 800 kroner er en helt grei pris etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...