Gå til innhold

Fotokurs på DVD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vannvitig bra vis man forstår engelsk,.-

Synes det er tilsynslatende mange som tar det som en selfølge å kunne teknisk fagspråk på engelsk dette er ikke noe for vermansen tror jeg men men skal ikke dømme utifra noe jeg ikke har sett eller hørt så blir det vanskelig.,-

En tanke bare

Lenke til kommentar
Vannvitig bra vis man forstår engelsk,.-

Synes det er tilsynslatende mange som tar det som en selfølge å kunne teknisk fagspråk på engelsk

Nå vil antakelig 99% av brukerne her forstå engelsk, og om man ikke forstår alle begrepene, kan man slå dem opp eller spørre. Selvfølgelig vil det være noen som ikke gjør det også, det vil alltid være noen brukere som har andre behov enn flertallet...
Lenke til kommentar
Vannvitig bra vis man forstår engelsk,.-

Synes det er tilsynslatende mange som tar det som en selfølge å kunne teknisk fagspråk på engelsk

Nå vil antakelig 99% av brukerne her forstå engelsk, og om man ikke forstår alle begrepene, kan man slå dem opp eller spørre. Selvfølgelig vil det være noen som ikke gjør det også, det vil alltid være noen brukere som har andre behov enn flertallet...

ikke for være vrang men jeg sikta til den vanlige borger i gata.-

jeg for min del klarer meg.-

møter så alt for ofte folk som kommer til kort med engelsk både når det gjelder bilderedigering å data forøvrig.-

Synes det er en slakk holdning til disse folka fra nerder hehe.

.

Lenke til kommentar

Holdnin om at man klarer seg.-

Det var som her forleden dag jeg sto i kø bak ei dame på noe 80+år med rulator på legekontoret hun ville så gjerne bytte fastlege derpå dama på ca 20+år slenger tilbake du kan gå på innternet eller bruke nav,.-

dama 80+ sto som lamslått hu fatta for pokern ikke hva som ble sagt.

innternet å anet som ligger der som et klart land i manges øyer er ikke så forbanna klart for mange andre som aldri har hatt eller fått innføring i alle de tekniske nyvininger som har skjedd de siste 10 til 20 åra.-

dette gjelder mange i alderen 40 å oppåver

Hilsen en som undrer hvor selvsagt alt er.-

Endret av kvase
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...