Gå til innhold

PHPbb forum - Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som kan hjelpe meg med å legge ut en PHPbb forum på nette. Kan betale 200,- til den som tar seg bryet.

Jobben innebærer da at forumet legges ut og at det vil virke.

Jeg ønsker ikke det ordinære utseende, så dette må endres.

phpbb logoen skal ut og inn med min egen.

Legge til noen språk osv.

Finnes PHPbb3?

Endret av frecjoha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å installere phpBB (ja, det finnes en phpBB3) er noe alle kan klare. Bare bruk 5 minutter på å søke etter guider, så klarer du det garantert. Det skal heller ikke være vanskelig å installere nye språk eller bytte ut logoen.

Hvis du blir avhengig av å betale folk for å utføre så enkle oppgaver, vil du aldri klare å holde orden på et forum alene.

Skrevet

Har tidligere hatt et slikt forum og det er ikke vært noe problem med å styre dette. Men å legge det ut er noe jeg aldri helt har forstått.

Så om noen vil gjøre meg den tjenesten, betaler jeg gjerne noen kroner.

Jeg ønsker det også slik at jeg må godkjenne hver enkelt bruker, før brukeren kan ta i bruk forumet. Hadde dårlig erfaring sist, med at ufattelig mange var registrert og forumet ble oversvømt av masse spam.

Skrevet

Kan forsøke selv, men da trenger jeg noe hjelp fra dere.

Har nå lastet ned PHPbb3 til skrivebordet og opprettet en mappe på hjemmesiden min med: /forum

Hva nå?

Skrevet
Har du prøvd www.minside.com/forum/phpBB3 ?

Har du prøvd www.minside.com/forum/phpBB3 ?

Det har jeg.

Det å installere phpBB (ja, det finnes en phpBB3) er noe alle kan klare.

Var enkelt dette. :no:

Skrevet
Men det skjer ingenting når jeg går til den angitte adressen som forumeter lastet opp til!

f.eks: www.minside.com/forum

Hvis det ikke skjer noe, har du gjort en eller annen feil. Begynn forfra. Hvis du følger den guiden, burde du ikke få noen store problemer.

Har du en link til siden din, så vi andre kan prøve å se hva som skjer?

Skrevet

*Steg 1*

Last opp alle filene til webhotellet ditt, hvor du vil ha dem (vannligvis i en forum mappe)

*Steg 2*

Gå til http://www.dittdomene.no/forum/install og følg installasjons veiledningen der

*Steg 3*

Enjoy your site...

PS: Du må huske på at phpbb forumet må ha mysql og en mysql database på webhotellet, dette må du opprette før du går videre med innstalleringen av forumet...

./Famen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...