Gå til innhold

For dere som kritiserer WAR...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som kritiserer WAR, og sammenlikner det med WoW.

Her er en film som får dere til å tenke dere om før dere

kommer med utsagn som "WAR FAILS" el.

-ME

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, synes vel ikke dette var så alt for stort :!: Selvom jeg har sluttet med wow, og er drit lei av det, ville jeg nok si at WoW er et bedre gjennomført spill enn som så...

Skrevet (endret)

Glimrende sang, men dette kunne blitt sagt på èn setning og ikke en film. Det er viktig å merke seg at det er i beta phase og vil ha store endringer. Warhammer blir nok ikke et dårlig spill, men vil aldri bli like populært som WoW. Var ikke akkuratt grafikken og animasjonene som virket demotiverende for meg i Warhammer, men gameplayet. Jeg satser på Age of Conan, som jeg tror ikke vil møte noe annen spesiell utfordring enn warhammer og WoW. WoW er selvfølgelig uslåelig, men vil tro at det blir en andre plass over warhammer. (Subscribers)

Endret av Syvertsen
Skrevet

En video om WoW og hvordan det har forandret seg på Youtube har hva med WAR å gjøre? Jeg gleder meg stort til WAR, og er rimelig sikker på at det kommer til å være det beste nye MMO'et for meg. Jeg ser dog ikke poenget i denne tråden, og det virker som om trådstarter skal forsvare spillet sitt mot folk som har andre meninger. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...