Gå til innhold

De siste HD DVD-filmene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DU skal være bra idiot om du nå går til anskaffelse av HD DVD :) Men igjen finnes idioter over alt .)

Jeg vil vel heller si at man skal være bra idiot dersom man kommer med slike utsagn. ;)

Tror du at HDDVD filmer automagisk slutter å fungere etterhvert??

 

Ulempen med Blu-ray spillere idag er at det finnes rett og slett ikke spillere på markedet som støtter Blu-ray standarden 100%. De første komplette Blu-ray spillere er ikke ventet på markedet før etter sommeren.

 

Jeg har kjøpt ganske mange titler fra USA på Amazon.com da får du filmer fra rundt 80 kroner (+ frakt)
La meg tippe: Dette var før Nyttår, under alle salgene som foregikk pga. "krigen" mellom Blu-ray/HDDVD? ;) Hvor ble det av alle Blu-ray salgene etter nyttår? Endret av Vice
Lenke til kommentar
Ulempen med Blu-ray spillere idag er at det finnes rett og slett ikke spillere på markedet som støtter Blu-ray standarden 100%. De første komplette Blu-ray spillere er ikke ventet på markedet før etter sommeren.

Tja, det er en sannhet med store modifikasjoner. Det er spillere med profil 2.0 som ikke kommer før til sommeren, og det er nedlastbart "web" innhold som er nytt der. En film som har 2.0 innhold kan helt fint spilles av på Blu-ray 1.1 og 1.0 spillere.

 

Jeg har kjøpt ganske mange titler fra USA på Amazon.com da får du filmer fra rundt 80 kroner (+ frakt)
La meg tippe: Dette var før Nyttår, under alle salgene som foregikk pga. "krigen" mellom Blu-ray/HDDVD? ;) Hvor ble det av alle Blu-ray salgene etter nyttår?

Nix, siste runde jeg hadde var i midten av febraur. De fleste filmene jeg kjøpte var priset til 14$ og 19$

Hvis du tra deg bryet å gå inn på Amazon.com så finner du kjapt ut at de fremdelss har salg på Blu-ray...

Lenke til kommentar

Nix, siste runde jeg hadde var i midten av febraur. De fleste filmene jeg kjøpte var priset til 14$ og 19$

Hvis du tra deg bryet å gå inn på Amazon.com så finner du kjapt ut at de fremdelss har salg på Blu-ray...

Kan ikke finne noen salgskampanjer på BD? Link?

Lenke til kommentar
DU skal være bra idiot om du nå går til anskaffelse av HD DVD :) Men igjen finnes idioter over alt .)

Jeg vil vel heller si at man skal være bra idiot dersom man kommer med slike utsagn. ;)

Tror du at HDDVD filmer automagisk slutter å fungere etterhvert??

 

Ulempen med Blu-ray spillere idag er at det finnes rett og slett ikke spillere på markedet som støtter Blu-ray standarden 100%. De første komplette Blu-ray spillere er ikke ventet på markedet før etter sommeren.

 

PS3 vil ved lansering av Blu Ray 2.0 standarden få de nødvendige oppgraderingen for å støtte denne. Om tilsvarende er bekreftet til noen av stand-alone spillerne vet jeg ikke. Uansett betyr dette at en PS3 er «future-proof» mtp 2.0 standarden, og det derfor faktisk finnes en spiller som vil støtte 2.0 når (eller raskt etter) den lanseres.

Lenke til kommentar
PS3 vil ved lansering av Blu Ray 2.0 standarden få de nødvendige oppgraderingen for å støtte denne. Om tilsvarende er bekreftet til noen av stand-alone spillerne vet jeg ikke. Uansett betyr dette at en PS3 er «future-proof» mtp 2.0 standarden, og det derfor faktisk finnes en spiller som vil støtte 2.0 når (eller raskt etter) den lanseres.

Ja det stemmer at pr. idag er faktisk PS3 den mest fremtidsrettede Blu-ray spilleren. Det sier endel om hvor umodent Blu-ray markedet ennå er når en spillkonsoll er det beste valget. :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Gud hjelpes.. fremdeles denne komplett idiotiske kranglingen.. jeg hater fanboys intenst..

 

900 spenn for hddvd 1080p spiller.. HMMMM.. meget interessant.. fremdeles 2-3 filmer jeg kunne tenke meg som bare finnes på hddvd..

Å få med madammen på ENDA en boks i stua, blir vel værre.

 

Får se hva som skjer i løpet av sommer'n.. Utvilsomt interessant... Takk for tipset Simen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...