Gå til innhold

Ang. norske WoW spillere, + 2.4 whines.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alt jeg vil er at PvP skal bli litt mer kostbart, som PvE. Ihvertfall i arena er jeg sikker på at durability burde uten tvil implementeres.

Hadde det ikke vært mer fornuftig å ønske at PvE ble like lite "kostbart" eller tidkrevende som PvP?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For å favorisere de som spiller 10 kamper i uka? Nå skjønner jeg overhodet ikke tankegangen din.

Hadde Blizzard innført alle mine forslag, ville disse "ti kamper i uka" lagene mer eller mindre forsvinne. Med mindre de er villige til å lage nye teams et par ganger i måneden.

Skrevet
Om det er noe jeg ikke liker med TBC, og her har blizz liten eller ingen skyld, så er det at generell folkeskikk er tildels helt forsvunnet. Før kunne man slåss med en mob ved en vein feks og den ble ikke minet av en annen spiller som kom til før man evt hadde klarert om den som var der først var miner eller ikke.

Ikke tildels, men totalt ja. Kunne ikke vært mer enig.

Minner meg faktisk om CS rundt 99-2000. Knallgøy å spille, god stemning og langt mer modent miljø. Med en gang det ble kommerst og massene strømmet til, kom også fjortiser (ikke alder, men tilstand) og lignende gledesdrepere. Drittslengingen var begynt.

Skrevet
Alt jeg vil er at PvP skal bli litt mer kostbart, som PvE. Ihvertfall i arena er jeg sikker på at durability burde uten tvil implementeres.

Hadde det ikke vært mer fornuftig å ønske at PvE ble like lite "kostbart" eller tidkrevende som PvP?

Nei. Da ville PvE i tillegg vært nerfa til helvete, og spillet ville vært så amputert at spillerbasen ville sunket betraktelig. Det du sa der motarbeider liksom hele tråden. Flott at du tenker nytt og får ideer osv, men slike ideer burde du holde for deg selv. Hvis du absolutt må poste om slike ideer, så post sarkastisk.

Skrevet

@ Heppa:

Igjen, denne posten handler ikke om elitisme, den handler heller ikke om lootwhoring eller overlegenhet, selv om jeg ærlig må innrømme at jeg føler meg ganske overlegen på dette spesifikke forumet. Jeg svarer så saklig som mulig, det er bare du og 70% av resten på dette forumet som opplever den som "trash-talk" da dere faktisk er den type spillere jeg henviser til. Sannheten er ofte smertefull, som dere så tydeligvis "smertefullt" får erfare her. Vil ihvertfall tro det, sett at antallet "rageposter" her inne er overhvelmende. Jeg hadde aldri forventet så mange suppeposter. Jeg må også si at jeg har fått den del gode responser da, skal ikke legge skjul på det. Din egen post er faktisk en av de bedre, etter min mening ihvertfall. Og så legger jeg til at devotion kommer foran skill i World of Warcraft, ihvertfall i PvE sammenheng. Hvor "skillet" jeg er, vil jeg si er heller irrelevant.

I tillegg må dette må være ørtende gang jeg forklarer at dette ikke handler om mitt selvbilde. Det handler om World of Warcraft sett fra en erfaren spillers øyne. Og som i motsetning til deg selv, tydeligvis bruker brillene sine. (Jeg sa det for min egen selvtillits skyld!)

Jeg foreslår at du leser posten igjen, med det jeg nettopp sa i bakhodet. Du vil nesten garantert få en helt ny forståelse. Hvis ikke kan du alltids gå å spille ludo eller Everquest. Og ja, jeg har svart på hvordan innføring av durability i PvP kan være en løsning på "problemet". Alt er blitt svart på. Jeg tror underbevisstheten din innrømmer nederlag, som viser til denne indirekte personangripinga di. Og til din informasjon: Man er dypt såret, vurderer selvmord.

Hilsen din personlige, overlegne, mindreårige elitistfaen.

Skrevet
For å favorisere de som spiller 10 kamper i uka? Nå skjønner jeg overhodet ikke tankegangen din.

Det han mener er vel at folk skal spille like mye som han gjør. Får han vel sikkert til å føle seg bedre som menneske eller noe sånt hvis han vet det er flere som sitter å grinder som en zombie foran PCen 24/7. WoW ville ha mistet alle spillerne som fokuserer på PvP ihvertfall hvis "forslagene" hans hadde blitt realisert. Så det er bra at det aldri vil skje. Blir jo faktisk lettere å farme honor når 2.4 kommer så jeg gleder meg til den patchen.

Det blizzard kunne ha gjort dog, er å gjøre det slik at man må ha personal rating for å kjøpe den gjeldende sesongens arena gear (på alle delene). Da ville antallet dårlige spillere med bra gear ha blitt kraftig redusert. Såklart kunne de ha kjøpt forrige sesong's gear for honor, men de hadde fortsatt ikke fått det beste.

Skrevet

Hovmod står for fall Original bare så du er klar over det. Du kan skryte av din elitisme innenfor WoW så mye du vil og rakke ned på andre i samme slengen men en ting er sikkert, jeg hører mye mer på en jordnær person enn en hovmodig person.

Skrevet

artig tråd :p lo godt av bildene som kom på side 6 og 7 (tror jeg det var)... Men Original, dog det kanskje ikke var meningen når du postet, så har du bevist gang på gang at dette er en stor feit epeen tråd, sorry mac... men sånn er det... motargumentet ditt kan jeg allerede forestille meg, så du trenger ikke poste det.

Hva TBC angår, så kan hele spille brenne i helvete... preTBC var det eneste som dugde, glemmer ikke kappløpet om serverfirsts i Naxxramas... aldri...

Skrevet
Igjen, denne posten handler ikke om elitisme, den handler heller ikke om lootwhoring eller overlegenhet, selv om jeg ærlig må innrømme at jeg føler meg ganske overlegen på dette spesifikke forumet. Jeg svarer så saklig som mulig, det er bare du og 70% av resten på dette forumet som opplever den som "trash-talk" da dere faktisk er den type spillere jeg henviser til. Sannheten er ofte smertefull, som dere så tydeligvis "smertefullt" får erfare her. Vil ihvertfall tro det, sett at antallet "rageposter" her inne er overhvelmende. Jeg hadde aldri forventet så mange suppeposter. Jeg må også si at jeg har fått den del gode responser da, skal ikke legge skjul på det. Din egen post er faktisk en av de bedre, etter min mening ihvertfall. Og så legger jeg til at devotion kommer foran skill i World of Warcraft, ihvertfall i PvE sammenheng. Hvor "skillet" jeg er, vil jeg si er heller irrelevant.

I tillegg må dette må være ørtende gang jeg forklarer at dette ikke handler om mitt selvbilde. Det handler om World of Warcraft sett fra en erfaren spillers øyne. Og som i motsetning til deg selv, tydeligvis bruker brillene sine. (Jeg sa det for min egen selvtillits skyld!)

Jeg foreslår at du leser posten igjen, med det jeg nettopp sa i bakhodet. Du vil nesten garantert få en helt ny forståelse. Hvis ikke kan du alltids gå å spille ludo eller Everquest. Og ja, jeg har svart på hvordan innføring av durability i PvP kan være en løsning på "problemet". Alt er blitt svart på. Jeg tror underbevisstheten din innrømmer nederlag, som viser til denne indirekte personangripinga di. Og til din informasjon: Man er dypt såret, vurderer selvmord.

Hilsen din personlige, overlegne, mindreårige elitistfaen.

...du er litt "søt" også da(lese innlegget til Heppa EN gang til kanskje??) - herlighet....

Skrevet (endret)

Orginal, kan ikke bare du dra deg til et annet spill om du er så jævlig lite fornøyd med wow? Og drite i å slenge dritt her? Ingen her som gidder, ønsker, eller har noen interesse av å høre på sytingen din.

Den "livet mitt suger fordi Blizz nerfa BT og det er jævlig viktig at alle skal vite om det" holdningen din passer veldig dårlig sammen med den overegne måten du oppfører deg på.

Men oisan... Er visst kun her på forumet du føler deg overlegnen, og vi vil ikke være på forum som man ikke kan se ned på andre? Vil vi vell?

Og så legger jeg til at devotion kommer foran skill i World of Warcraft

Der har vi det vell. Grunnlaget for hele din frustrasjon er at det eneste du har nokk av er tid, og derfor får panikk når blizz belønner folk med skills? Som Arena Teams? Eller gir mer loot for mindre tid?

Endret av Zepticon
Skrevet
...du er litt "søt" også da(lese innlegget til Heppa EN gang til kanskje??) - herlighet....

Hvem er det nå som leker overlegen? o.O

Orginal, kan ikke bare du dra deg til et annet spill om du er så jævlig lite fornøyd med wow? Og drite i å slenge dritt her? Ingen her som gidder, ønsker, eller har noen interesse av å høre på sytingen din.

Den "livet mitt suger fordi Blizz nerfa BT og det er jævlig viktig at alle skal vite om det" holdningen din passer veldig dårlig sammen med den overegne måten du oppfører deg på.

Men oisan... Er visst kun her på forumet du føler deg overlegnen, og vi vil ikke være på forum som man ikke kan se ned på andre? Vil vi vell?

Du burde lære deg når du skal stoppe å poste.. Du har blitt satt på plass gang på gang, og likevel velger du å lage et nytt, idiotisk, meningsløst innlegg.. /sigh

Skrevet (endret)

Du burde lære deg når du skal stoppe å poste.. Du har blitt satt på plass gang på gang, og likevel velger du å lage et nytt, idiotisk, meningsløst innlegg.. /sigh

Av hvem? Deg? Følger bare trenden som trådstarter begynnte, og som du og tydeligvis har kastet deg på. Og ut frad et jeg kans e så er det bare du og trådstarter som mener det samme.

Kunne gjerne argumentert, men det er ikke noe vits, man snakker bare til døve ører uansett...

Og forøvrig, så skal det mer til enn noen lootwhore-elitister til for å sette meg på plass. Start med noen jeg har respekt for, så kansje jeg hører etter.

Endret av Zepticon
Skrevet (endret)

Tiiime out nå, for Guds skyld

Dagens skitne vits:

Hva sa den lesbiske vampyren til den andre?

-"Samme tid neste måned?"

Endret av squonk
Skrevet (endret)

Der har vi det vell. Grunnlaget for hele din frustrasjon er at det eneste du har nokk av er tid, og derfor får panikk når blizz belønner folk med skills? Som Arena Teams? Eller gir mer loot for mindre tid?

Ja, det krever skills å være afk i AV og farme s1.

Det er faktisk ikke så jævlig vanskelig å ha full merciless med et par vengeful-deler. Det kreves ikke så jævlig med skills for å cleare kara/ZA nok ganger til å få alt badge-looten i 2.4.

Et av poengene til Original er jo at skills blir for lite belønnet.

Neste gang du poster, spør deg selv dette:

- Er det jeg har skrevet basert på fakta?

- Har jeg forstått poenget til den jeg svarer?

- Er det virkelig to k-er i nok?

- Har jeg skrevet lootwhore og elitist så mange ganger at det kanskje er på tide å variere?

Hvis ikke posten din utfyller minst 1 av disse vil jeg anbefale deg å la være å poste og heller gå tilbake til å levle din level 65 human paladin. Kanskje det er noen som ser etter retri dps for durn the hungerer..

Endret av Magorian
Skrevet

Er det ikke digg og argumenter da man kan ta alle over en kam?? Fantastisk dårlig argument, MAN vinner ikke Av hvis alle er AFK.

Skrevet

Er det ikke digg og argumenter da man kan ta alle over en kam?? Fantastisk dårlig argument, MAN vinner ikke Av hvis alle er AFK.

Herregud.. Skaff litt innsikt, så post.. Du får shitloads av honor selv om du taper AV, scrub.. Ikke at det kreves spesielt mye skills å stå på midten og spamme frostbolts heller. Poenget mitt er at det er easy epics..

Ellers kan vil jeg anbefale å ta en kikk på de punktene jeg skrev over her en plass..

Skrevet (endret)

Det er faktisk ikke så jævlig vanskelig å ha full merciless med et par vengeful-deler. Det kreves ikke så jævlig med skills for å cleare kara/ZA nok ganger til å få alt badge-looten i 2.4.

Et av poengene til Original er jo at skills blir for lite belønnet.

Neste gang du poster, spør deg selv dette:

- Er det jeg har skrevet basert på fakta?

- Har jeg forstått poenget til den jeg svarer?

- Er det virkelig to k-er i nok?

Hvis ikke posten din utfyller minst 1 av disse vil jeg anbefale deg å la være å poste og heller gå tilbake til din level 65 human paladin. Kanskje det er noen som ser etter retri dps for durn the hungerer..

Mosromt hvordan du klarer å nevne en lvl 65 paladin når det overhode ikke har noe med saken å gjøre? Og samtiding klarer å pirke litt på min skriveleif?

Får dette deg til å føle deg bedre enn meg på noen måte? ser ikke noen annen grunn til at dette skal være relevant i duskisjonen enn for nettopp å få deg til å føle deg at e-peen din vokser, og at du er skikkelig leet sammenlignet med meg.

Har aldri snakket om AV, jeg sa ARENA. for å følge ditt eksempel. Se punkt 2 i din liste.

Arena er helelr ikke noe pes å farme. MEN, når alle har LIKT gear er SKILLS avgjørende. KUNN folk med PVP skills kommer seg opp på 2100 i rating. Uavhengig av om dem har S1 eller S3 gear.

Og igjen, hvordan mener Orginal at skills skal bli belønnet ved at man må grinde ENDA mer for å få gear? Og hvorfor skal ikke nubbteams få lov å spille? er dem under 1500 rating skadedyr som må utryddes?

Nei, den beste løsningen for PvP er å gi alle likt gear, eller å får velge blant et utvalg som er likt for alle. Og belønninger kan komme med ar høyere rating = bedre utseende gear, emd samme stats. Da først kan man snakke om skill-basert e-sports. Slik som WoW er atm er tid=loot.

leif is here but he is to lazy:P

Endret av Zepticon
Skrevet

da har vi vel klar beskjed, vi som driver å lvler er egentlig ikke ønsket i WOW, for vi er noobs , whiners, pest og en plage rett og slett.. så tror kanskje vi bare skal slette kontoene våres og gå tilbake til cs , eller et spill vi kan spille, wow er tilltenkt spillere som trådstarter og bare for slike spillere.. de kan alt i alle fall innen wow, de kunne alt om wow t.o.m. før wow kom ut for salg...

ubrukelig tråd forresten.. det er slike folk som deg som ødelegger morroa for mange spillere som ønsker å prøve seg i dette spillet

Skrevet

Herregud.. Skaff litt innsikt, så post.. Du får shitloads av honor selv om du taper AV, scrub.. Ikke at det kreves spesielt mye skills å stå på midten og spamme frostbolts heller. Poenget mitt er at det er easy epics..

Ellers kan vil jeg anbefale å ta en kikk på de punktene jeg skrev over her en plass..

Herregud, skaff litt innsikt selv. Hvor mye honor får du i AV hvis 40 mann er AFK? Selvfølgelig er det "easy" epics, men det hjelper jo lite da en med S2/S3 vinner lett mot deg. S1 i BG ble gjort for å åpne opp for flere spiller i arena, spillere som meg som ikke har hatt mulighet til å bli med på et arena team før S2. S1 med tilhørende vindicator, battlemaster trinkets og gems er ikke bare bare å skaffe seg, det tar TID og "dedication", spesielt ikke da man velger å ikke være AFK. Hjernedødt ja, men ikke så easy hvis man tenker på tidsbruk, krever faktisk litt skills for å vinne AV da, sammen med lagspill

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...