Gå til innhold

TES: Jeg skal skaffe meg Oblivon...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes ingen fasit. :) Liker du magi, så blir du en magiker. Det er kanskje det vanskeligste å spille som, men det skal være overkommelig. En kriger med sverd er det letteste, og i midten finner vi kamp med pil og bue.

Jeg foreslår at du begynner å spille og prøver ut litt ting. Personlig dropper jeg alltid de første to-tre karakterene jeg begynner på i slike spill etter kort tid, før jeg klarer å lage en jeg liker.

Jeg anbefaler også at du leser stickyen her på forumet (den aller øverste tråden). Den inneholder mange lenker til alt fra guider her på forumet til andre Elder Scrolls-dedikerte sider med mye informasjon du nok vil ha nytte av.

Lykke til! :)

Endret av MiSP
Skrevet

jeg har spilt det til ps3 hos en kompis men skal skaffe til pc :)

jeg lagde en som var sneaker eller hva det heter.

starta i 42 i sneaking og 40 i pilbuing etter jeg var ferdig med det 1 questet..

takk for tipset MiSP

Skrevet

Jeg har hatt to karakterer i oblivion begge lvl 30+(husker ikke helt)

Det var en battlemage,den andre var en slags assasin.

Synes egentlig begge deler var rimelig lette,en ren warrior tror jeg hadde vært ganske ensformig og kjedelig.

Det verste med å være en heavy kriger må jo være det å være så forbanna treg.

Når du er mage får du mye lys og effekter hvertfall,kan være litt vanskelig før du får tilstrekkelig med mana.

Men ingenting er som et perfekt long-range headshot med en thief/assasin.

Så jeg anbefaler hvertfall en av de to.

Skrevet

en worrior er ikke så treig hvis du har god level i løping...

altså jeg har en selv og jeg løper ikke så treigt.

Spørsmål:hvem by syntes dere er best?

jeg syntes imperial city er fett :cool:

Skrevet (endret)

spilte en stund som en stealtharcher. men gav opp bueskytting etter hvert fordi jeg fikk så mye stealth/chameleon at jeg kunne så bak noen å stabbe de med kniven min helt til de døde uten at de la merke til meg :p

Var like rask eller raskere en shadowmere som er den raskeste hesten i spillet så ingenting kunne ta meg igjen.

vanskligere en heavy figher? i think not. Prøvd begge btw.

akkurat nå har jeg en heavy figher som også kan caste spells attpåtil, en slags battlemage.

fotballsmilet: ->hvilken<- by, ikke hvem. er selv fan av bruma så vil rankere den over de andre selv om ingen byer er "best".

Endret av NothgaliC
Skrevet

Men med heavy armor blir du tregere da,jeg liker speeden helst 120 og over..liker å booste bootsene med speed + spells.

Men en slags battelmage eller paladin med light armor funker sikkert det også.

Satt å så på litt når en kompis av meg spillte meg Heavy fighter,han hadde et spell.."heal"

Ellers gikk han bare rundt og pløyde ned,gikk tregt men han slet ikke med å overleve.

Skrevet

altså nå har jeg fått oblivion.

Jeg er en worrior (heavy armor) er level 7 og har 71 i speed (der når du levler og tar +)

hadde kjøpt knight of the nine expansion pack (kjøpte ikke game of the year versjonen)

så klikka spillet måtte instalere på nytt og så klikka det (får ikke instalert det :nei: )

skal gi PC-en til en fyr som kan fikse det :new_woot: elsker det! :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...