Gå til innhold

Orange Box patch


Anbefalte innlegg

"Our engineers have finally provided details regarding the issue you are experiencing. Currently, this is a known issue and our engineering team are creating a patch which should resolve the issue. Unfortunately, the patch has yet to be tested and will be released sometime in March. Other issues will be addressed but unfortunately we do not have a list at this time. If you have anymore questions please feel free to respond back to this email or please visit our website and review our extensive Self Help Knowledgebase (http://support.ea.com). Have a great day!!!

 

Thank you for contacting EA Customer Support!"

 

Dette er nok nyheten vi Orange Box-eiere har ventet på.

Endret av Konsoll-Gamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt OT, men:

 

Vet noen om det vil komme / har komt en patch som tar for seg frameratedrops i Assassins' Creed? Merka det ganske mye bedre der enn i Orange Box. Dog det skal sies at jeg er ikke ferdig med vanlige HL2 ennå. Er vel i Episode II man merker det, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Kanskje litt OT, men:

 

Vet noen om det vil komme / har komt en patch som tar for seg frameratedrops i Assassins' Creed? Merka det ganske mye bedre der enn i Orange Box. Dog det skal sies at jeg er ikke ferdig med vanlige HL2 ennå. Er vel i Episode II man merker det, har jeg hørt.

Patch til AC har jo kommet for leeeenge siden.

Lenke til kommentar
Orangebox trenger patch. Skate trenger ikke. Opplevde tull med det spillet én eneste gang

 

sorry for å si det, men da har ikke du peiling på hva problemer er... Og er blind... (men du gjør vel det siden du påpeker Orange Box =p) he he, neida. uansett:

 

Har spilt en god del skate. , og allerede i STARTEN var det områder, ja til og med i tilløpet før et av hoppene mine i den første konkurransen, (som) ble ødelagt og hakket noe enormt. Og det skjer overalt, hele tiden. På MANGE SPOTS!?? Til og med Spots i spillet det er MENT ut ifra "historien" at du skal oppsøke hakker.. Og det rett før du skal fokusere på å olle ned trappen, dra kickflip til grind osv..

 

nei, det å ikke si at skate. har problemer med framerates... blir nesten som å gi utgivere grønt kort til å gi ut så rævva spill på PS3.. FY!

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...