Kentxxx Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Har kommet i kontakt med et selskap som påtar seg å forvalte andre bedrifters innkjøpsavtaler. Hvorfor finnes det ingen andre som gjør dette? Konseptet er jo så bra. Ved å samle bedriftenes innkjøp, og representere bedriftene som en stor innkjøper, så får man tilgang til spesialavtaler hos leverandørene. Også GARANTERER de skriftlig at man vil betale langt mindre enn før. Noen som har hørt om dette firmaet?? se nettsiden www.spartacusforvaltning.no Endret 2. mars 2008 av Kentxxx
lohelle Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har min tvil i at det er VELDIG mye penger å spare da i hvert fall prisene på hardware er rimelig presset prismessig. Men kanskje noen andre har innspill her.
tyldum Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Mine erfaringer med slike firmaer er at de koster deg langt mer enn du sparer. I tillegg er prisene de forhandler frem veldig dårlige, i alle fall mot offentlig sektor. Mine erfaringer stammer fra min tid som IT-ansvarlig i en mindre kommune. Enkelte av disse kan tilby kompetanse rundt offentlige anskaffelser (anbudsregler), men ellers ser jeg ingen verdi i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå