Gå til innhold

Noen bilder av en kollega!


henrik_87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det ser veldig bra ut. Kritikkmessig er det 2 ting jeg ikke likte:

 

-Midterste bilde har hun noe hår på venstre kinn. Dette hange ejg meg litt opp i for det så ut som en unaturlig sminkestrek ved første øyekast

-Jeg liker ikke at armene forsvinner ut av bildet og kommer tilbake igjen. I tillegg synes jeg utsnittet var litt skeivt. Det er luft på høyresiden hennes, mens den vanstre er helt tett.

 

edit: det var også noe med manglende tenner på 1. bildet jeg synes var litt rart. De forsvinner liksom i munnene, kan såvidt synes.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

1.

Dette jeg likte lyset på best =)

Men er noe rart med ansiktsuttrykket, synes jeg? Mulig det er munnen, mulig det er håret. Litt usikker (woho, god hjelp jeg er).

 

2.

Crop mye tettere!

+ det ser ut som hun myser.

 

3.

Det som plager meg mest er at det er for lite luft på hennes venstre side. At armen forsvinner og kommertilbake til bilde er ikke noe problem. Og du trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skjer med armen her.

 

Men overall er de gode - de blir ihvertfall det som du etterbehandler de. Mye mye mye mye mye mye bedre enn det avrage bilde på akam her. Fine highlights (høyt plassert beauty dish, go!). God kinnebein framhevning.

 

Ligner veldig på lyssettingen jeg bruker selv, bare at jeg ofte har me hårlys / sidelys.

 

Hyggelig å se flere studio fotografer på akam ^^

Lenke til kommentar

Kult med tilbakemeldinger, er bare en måte å bli flinkere på!

Typen hennes er grafisk designer så han skal etterbehandle de, så det blir spennende å se sluttresultatet. Jeg digger studio, bare kjipt at jeg har så liten stue...

 

Ekstra gøy og ikke minst bra blir det jo når man har en flink model! Da er det jo bare en fryd å ta bilder!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...