Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
du har jo alle dei mindre smarte folka som er så dumme å deler ut til alle :roll:

Langerene i skogården, mange blir rekrutert :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, kjøpte en boks Gøteborgs Räpe i dag, tar det lang tid før man blir vant til smaken av snus?

Er det en snus som smaker bedre, med tilnermet lik effekt (ikke så sterk:p)

Første snusen eg snuset var South Sate, grei snus smak. Skruf har ein mild smak som er lett å venne seg til.

Finnes det en snus som smaker 'godt' første gangene ?

Skrevet
Haha, kjøpte en boks Gøteborgs Räpe i dag, tar det lang tid før man blir vant til smaken av snus?

Göteborgs Räpe er ikke noe god imo. Skal du ha en med god smak kan du ta Skruf Tranebær, den er ikke så kraftig heller. Typisk nybegynner snus :) Ellers er også General White Portion veldig god :) WP er også ganske greit i starten, den renner midre og har mindre styrke^^

Lykke til ;)

Skrevet

Første snusen eg snuset var South Sate, grei snus smak. Skruf har ein mild smak som er lett å venne seg til.

Finnes det en snus som smaker 'godt' første gangene ?

Hawk vikingsnus er et annet alternativ hvis den enda selges.

Skrevet

Catch Eucalyptus er en utmerket begynnersnus. Blir lei etter noen bokser men var utrolig god snus når jeg begynte. Får heller ikke den snuslukta av kjeften.

Skrevet
Ok, har den en god eucalyptus smak, eller smaker den 'typisk snus'?

Catch har en passe stram eucalyptus smak som er god til å svære snus. Den typiske snusen smaker tobakk.

Skrevet

Hvordan vet man om en snus er sterk eller ikke? Jeg kjenner ingenting uansett hvilken type jeg bruker. Merker at Catch svir mer enn andre, men får ingen effekt.

Skrevet
Hvordan vet man om en snus er sterk eller ikke? Jeg kjenner ingenting uansett hvilken type jeg bruker. Merker at Catch svir mer enn andre, men får ingen effekt.

Hvor lenge har du snusa?

Skrevet
Var jeg litt uheldig med boksen, eller er Ettan en litt tørr og kjedelig snus?

Smaker lite, men at den er tørr har du nok bare vært uheldig med.

Skrevet
Man skal svelge snussafta ikke sant ?

Tar det lang tid før man venner seg til snus ?

Du kan svelge eller spytte ut snus saften. Vist du ikkje liker smaken av snus så tar det sikkert lenger tid før man "liker" den.

Kjøpte meg ein boks med kronan i dag. Fantastisk snus med ein god smak. Renner nesten ikkje heller :thumbup:

Skrevet
Man skal svelge snussafta ikke sant ?

Tar det lang tid før man venner seg til snus ?

Drikk cola eller annen brus til, det dekker til smaken på en måte.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...