Orcuz Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Har engineering på hunteren min som nå er 350 så tenkte jeg skulle velge en retning videre. Noen som kan forklare litt hva som er foskjellen på disse og hvor/hvordan jeg velger? Bomber og sånn er jeg ikke veldig opptatt av, er litt morro or kjekt, men ikke noe jeg bruker så mye tid og penger på lxm...
Christeven Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ish+Engineering
Kristian A.G. Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Items som krever Gnomish-/Goblin-engi for å lage, men ikke nødvendigvis Gnomish-/Goblin-engi for å bruke: Gnomish items Goblin items Ut i fra de to listene så kan man fort lage seg en egen mening om hvilken retning man vil gå med engineering.
Orcuz Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Er det større sjans for at jumping cables xl virker enn den vanlige eller noe? eller er det ikke noe særlig forskjell? Var gnomish som så best ut all over, men jumping cables er kjekt å ha da...
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Mye større sjanse. Men du kan bruke xl som goblin og.
drood Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 (endret) google Endret 6. november 2012 av drood
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå