Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Irriterende" at en jente sender sms - men ikke blir "intim"


Gjest Guest_Wondering_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Wondering_*

Overskriften ga kanskje ikke et helt godt inntrykk av hva jeg mener, så here goes;

 

Har ei bekjent som jeg en sjelden gang er på vorspiel med - og deretter av og til byen. Litt alkhol er innblandet, men ofte ikke særskilt grad av flørt.

 

Hver gang (iallfall mer enn ofte) sender hun melding(er) på søndagen - sent på kveld og "lurer på hvordan det går med en" etter gårsdagen - i flørtende tone...

 

Disse ender ofte opp i litt "småsuspekt" grisesnakk - uskyldig, men "trivelig".

 

I en av meldingene kjørte jeg på. Jeg dedde henne ut til ett sted - men siden vi holdt en slik morsom/flørtete tone tok hun det muligens ikke alvorlig. Dette da hun ikke møtte opp.

 

Så da; hva er vitsen med å sende meg disse meldingene sine? Kanskje hun bare tolket det som en liksom-invitasjon ut - hvordan bør jeg forholde meg nå da?

 

The almighty forum har gitt meg svar på livets gåter før... ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Wondering_*

Dette blir "som å banne i kirken", men vi er 24. Well - aldersmessig så er jeg født ett år før henne så hun er 23.

 

Har nå ikke hatt kjæreste i en alder av 24 - latterlig, men sant - har hatt forhold - men no kjæreste. Skandale :-)

Lenke til kommentar

Ikke møtte opp? Dvs dere hadde en avtale, og hun kom ikke? Vet ikke hvor useriøs tone dere hadde, men spør du seriøst nok er det vanskelig å forstå at du ikke tuller da. Evnt ta en "spøk til side ..." og spør henne.

 

Det vel ikke verre enn å sende henne en melding utenfor den vanlige søndagen, og se om hun blir med på noe?

 

Med mindre du ikke tør å ta det face to face...

 

--

 

Dessuten hater jeg lange samtaler via SMS/MSN/INET når man ikke kjenner personen. Det er helt umulig å unngå å såre eller misforstå hvis man bare skal prøve seg på noe ironisk eller lignende. Dessuten lærer du å forstå personen når du møter dem, i tillegg til at de skjønner hvordan du er også.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Det er ganske vanskelig å "skjønne" hva du mener når du hele tiden bruker noe som kan minne om ironi.

 

Så om du kan "forklare" litt mer hva hun faktisk sier. Siden det er vanskelig å forstå hva "småsuspekt" grisesnakk er. Å når du sier det er "trivelig" så høres heller ikke det sånn superbra ut.

 

Du burde kanskje ta en liten "titt" på denne

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Wondering_*

Forkortet ned for å gjøre det forståelig - og unngå det "tullete" språket som jeg lett ser at mer kan misforstås enn forstås.

 

Denne kvinnen har en egen evne til å sende meg meldinger etter vi kan ha vært på tur ut med noen glass pils/hun har hatt ei flaske vin.

 

Ofte i etterkant så tar hun initiativ til å sende tekstmeldinger på søndagskveld, men der stopper det. Det blir litt sms'ing frem og tilbake, men slutter så og deretter forblir helt dødt.

 

Lurer på hva dette betyr? Vil vel muligens tro at hun kan være interessert, selv om hun ikke legger opp til noe slikt når vi er på vorspiel - derfor fortoner disse meldingene hennes seg litt rart for meg.

 

Kanskje noen har erfaring? Ellers tror jeg at jeg snarest må fordype meg i body-language...

 

Er liksom litt enklere når ei dame drar en litt bort fra gjengen for så å begynne å kysse hemingsløst og flytte hendene ens ned i trusen hennes... ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...