Eirik89flo Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Kjøpte nettopp battlefield 1942 fordi jeg har klart å ødelegge det jeg hadde fra før, men utrolig nokk klarte jeg å ødelegge dette også. Skulle ta cd 1 opp fra coveret og den knakk. Hva skal jeg gjøre? kan jeg laste ned bare cd 1, eller kan jeg laste ned hele spillet og installere det og bruke min cd-key og spille over nettet? er det mulig? Det er ikke ulovelig å laste ned et spill vist du har det orginale hjemme. Tror jeg. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Eirik
Eirik89flo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Ingen som kan hjelpe meg? er desperat!!!
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hvordan i alle dager klarte du det? har åpnet hundrevis av slike cover, og aldri klart å knekke det.. Kanskje løpe tilbake til butikken og si at platen var knekt når du fikk det? ^^
Eirik89flo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Hvordan i alle dager klarte du det?har åpnet hundrevis av slike cover, og aldri klart å knekke det.. Kanskje løpe tilbake til butikken og si at platen var knekt når du fikk det? ^^ Ja, har tenkt på det. Men da lyger jeg jo. Det var sånn at jeg måtte presse ned en knapp, eller hva det heter. Den som cd`en presses ned på. Jeg hadde litt hastverk og dro bare platen opp uten å presse den ned. Da knakk den. Så ikke at det sto press før etterpå=(
Eirik89flo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 men vist jeg laster ned hele spille, bruker no cd crack eller daemon tools. Installerer med min cd-key som fulgte med spillet som jeg kjøpte. Kan jeg da spille online?
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke helt om jeg bør svare på dette, men ja, det kan du.
Tomhah Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om jeg bør si dette, men det skader da ingen: Så lenge han har kjøpt spillet, så gjør det vell ingenting om han laster det ned? Han har jo betalt for spillet(2 ganger vell og merke!). Derfor har han jo "støttet" EA games, og da er det vell ingen fare om han laster det ned. For han har jo betalt! -Tommy
Eirik89flo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om jeg bør si dette, men det skader da ingen:Så lenge han har kjøpt spillet, så gjør det vell ingenting om han laster det ned? Han har jo betalt for spillet(2 ganger vell og merke!). Derfor har han jo "støttet" EA games, og da er det vell ingen fare om han laster det ned. For han har jo betalt! -Tommy ja, det er sant. Men trenger jo egentlig ikke hele spillet. Bare cd 1. Jeg kjøpte den pakken som det følger med: road to rome og secret weapons of ww2. Er det noen som vet hvor jeg kan finne bare cd 1?
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) den koster jo bare 80kr elns for alle spillene.. kanskje finne noe på qxl elns, men de kan jo være oppripete. Eller så kan du jo google etter torrent, lengre enn det går vi ikke. Endret 27. februar 2008 av Kexxy er sexxy!
Eirik89flo Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 den koster jo bare 80kr elns for alle spillene.. kanskje finne noe på qxl elns, men de kan jo være oppripete. Eller så kan du jo google etter torrent, lengre enn det går vi ikke. Jeg fikk det til, men får ikke installert expensions packene, men det er ikke så viktig for meg. Men nå må jeg bare laste ned patch, for fikk ikke til å: connect to server. Får opp feilmeldig: failed to connect to server. Men jeg har googlet litt, fant svaret. Gleder meg nå ja=) takk får all hjelp. Bare så de som tvilte, så har jeg faktisk ødelagt platen min=/
TBJ Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Bare så de som tvilte, så har jeg faktisk ødelagt platen min=/ For å få bort all tvil, kan du laste opp bilde av plata du har ødelagt.
Eirik89flo Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Bare så de som tvilte, så har jeg faktisk ødelagt platen min=/ For å få bort all tvil, kan du laste opp bilde av plata du har ødelagt. Her er to bilder til de som tvilte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå