Gå til innhold

Gratis World of Warcraft! Privat server..


Anbefalte innlegg

Mange private servere er gratis i World of Warcraft. Til gjengjelt er gamplayet fjernet* og jeg ville i alle fall synes at det hadde blitt ganske kjedelig.

 

*Mange gode drops fra monstre og på noen servere starter men i level 70 med 5000 *gull* og det beste *settet*.

 

Hva er deres oppfatning av slike servere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har lekt meg litt på disse, men ettersom de er så ustabile og det forsvinner 10 hver dag og kommer 10 nye så får man sjeldent en fast server. og uansett er det kjedelig å komme i level 70 på 30 min, og får alt det beste og overdrevent mye gull.

 

om man ikke spiller på funserver/high-exp så kan man like greit spille på blizz sine.

Lenke til kommentar
Mange private servere er gratis i World of Warcraft. Til gjengjelt er gamplayet fjernet* og jeg ville i alle fall synes at det hadde blitt ganske kjedelig.

 

*Mange gode drops fra monstre og på noen servere starter men i level 70 med 5000 *gull* og det beste *settet*.

 

Hva er deres oppfatning av slike servere?

 

Kjedelig, såre enkelt jeg synes det ville vært kjedelig. Starte på level 70 med 5000G. Hva skal jeg da gjøre? Halve gleden av å spille er å levle opp, få penger, kjempe seg fremover. Hva er morsomt med å starte som Gud?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Husker jeg og en venn prøvde.. Var morro i ca. 20 min.. (Før jeg fikk wow selv)

 

Eneste som var litt tøft var at jeg drepte en ulv i lvl 1 og kom til lvl 70, så hadde vi en sånn "finger" som vi fikk solgt for 10k gold hos vendor.. + Vi starta med full epic.

 

Holder meg til det normale wow uansett hva de tilbyr :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Synes det bare er for morsomheten å spille på privatservere. Dersom man abonnerer fast hos Blizzard, så ser jeg ikke noen grunn til at jeg ikke skal få lov til å leke meg med diverse på en privatserver heller.

For når alt kommer til alt, så er det jo alltids Blizzard sine jeg tilbringer så desidert mest tid på og som er morsomt å spille på.

Har også sitti en del og prøvd å mekke meg egen privatserver, uten internettkobling, og synes det er morsomt med SQL og å lære seg det.

 

Privatserver < Blizzard

 

(for dem som ikke skjønner "<" så er det ikke en pil, det er et nebb som gaper over Blizzard og dermed velger den;P )

Lenke til kommentar
Dungeon boss er scripta hos Blizzard så private servere er ekstremt kjedelig.

 

Dette gjelder foreløpig bare TBC, bosser slik som Onyxia og MC-gjengen er vanligvis skriptet på privat-servere. Til en viss grad i all fall, jeg er ikke helt sikker.

 

Men ja, det er som de fleste sier: dønn kjedelig etter x antall timer/dager. Jeg har hatt det gøy på en privat server i cirka én uke før jeg ikke gadd mer, og da gikk det i ganking på "kjøpesenteret" (en plass de har satt ut NPC-er du kan kjøpe armor, våpen, oppskrifter og ingredienser fra).

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Vel, personlig så prøvde jeg det litt for morroskyld, men det faila... var ikke direkte morsomt i lengden. Eneste jeg kan se som kunne vært gøy, ville vært å finne en stabil server, blizzlike exprate osv, uten TBC, sånn at man kunne raidet de gode gamle instancene... Men heldigvis så er det stadigvekk pugs til de på serveren jeg er på nå <3

 

Utenom det, så er private servers fail

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...