Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har jeg liten tiss?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest nysjerrig
Skrevet

hei jeg er en gutt på 16 år som har en 13cm lang penis. er den veldig liten og er den brukbar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 cm er rett under snittet, men på ingen måte veldig lite, og ja selvfølgelig er den brukbar, G-pungtet befinner seg bare ca 2,5 cm inn i skjeden

Skrevet

Et høyst useriøst innlegg, samt noen innlegg som svarte til dette innlegget, er fjernet. Forsøk å hold innleggene i det minste noe konstruktivt.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet
13cm og hva er problemet? :) Det skal sies at det er ikke størrelse som telles, men hvordan du knuller jenter på :)

Størrelsen teller, men til hvilken grad det er snakk om, er noe annet. Alt over 10cm burde gå fint.

Skrevet

En slapp vagina som har plass til brød ja, men det er ikke deilig. Så derfor telles størrelse ikke, i hvert fall ikke 13cm.

Skrevet
En slapp vagina som har plass til brød ja, men det er ikke deilig. Så derfor telles størrelse ikke, i hvert fall ikke 13cm.

Unnskyld, kan du omformulere setningen? Jeg har vansker med å forstå hva du mener.

Skrevet

Størrelsen teller sa du, det telles kanskje for en jente som har slapp vagina som har plass til et brød som dildo. Men ellers er 13cm mye mer enn nok for en gjennomsnittlig vagina

Gjest jente23
Skrevet

Det der var litt i minste laget, gutt.

Sorry mac, men jeg tror jenter generelt vil ha litt større og mer tilfredstillende saker enn det der.

Gjest jente23
Skrevet

Det er for ikke såre dere gutter.

Tro meg, innen jentegjengen er det andre boller.

Skrevet

Fortell, ble litt uklart det der. Med "andre boller" menes det at dere VIL ha stor pikk? ;P Personlig kan jeg godt se for meg at jenter gjerne vil ha hvertfall 16-18, om ikke rundt 20. Det meste over 20 blir vel gjerne litt for langt, jeg får ikke brukt hele lengden uansett, så er liksom litt pointless.

Skrevet

Du er vel en av de jenter som har plass til et brød som dildo?

Skrevet

Du er vel en av de jenter som har plass til et brød som dildo?

Et brød som dildo høres da fryktelig stort ut! ;P

Skrevet

Størrelsen har nok litt å si, ja. Men det spørs faktisk mer på omkretsen enn på lengden når du ligger under snittet i lengde. Vil jo ikke ha noen "er det fingeren eller... å faen"-opplevelser heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...