Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk akkuratt en prøve av VERSACE MAN EAU FRAÎCHE i posten. Begynnelsen var altfor sterk, men etterhvert får jeg en meget behagelig citrusaktig duft. Forestillier meg at dette kan være en killer sommerparafyme. Misstenker though at denne kan være fake, noen som har prøvd denne som kan bekrefte?

Her er den uoffisielle top 5 lista for menn stemt fram av nesten 1000 personer. Vanlig folk på forum. Armami Code er på 5, noen hadde jeg ikke hørt om en gang. Alle parfymene er sommer/vår dufter.

Which perfume gets you the most female compliments?

Endret av Charlo
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Handler folk flest her på nett, eller er det mer "prøv i butikk - kjøp på nett" det går i?

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt parfyme uten å ha prøvd den først. Eller, kanskje, men ikke til dags dato...

*Kremt* "prøv i butikk - kjøp på nett"

Milanjo: Jeg kjøper i butikk, prøve på morgenen når jeg begynner handleturen, gå i klesbutikker og holde følge med lukta før jeg går i butikken og kjøper den.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Skjønner, for å se hvordan den holder/utvikler seg?

e:

Ingen som har erfaring med denne? French connection sak.

fcuk.jpg

Endret av Slettet+9871234
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

French connection UK? Har uansett denne og er fornøyd med lukta. Føler den er karakteristisk og ramlet over den ved en tilfeldighet. Tror allikevel jeg vil ha godt av å kunne variere, ser på sommeren og våren nå som en gylden mulighet til akkurat det.

Skrevet

uheldig navn /med vilje?

Det uheldige navnet er merkelig nok en av tidenes største salgssukseer.. Desverre mange barnslige individer og fjortiser som styrer markedet. Nei, aldri prøvd, holder meg til min kjedelige Armani Code desverre.

Skrevet

Shipper ikke Amazon parfymer til Norge? Hvor er den beste plassen å kjøpe autentiske samples? Har bestillt et par fra ebay, men minst en har vært fake.

• 1 måned senere...
Skrevet

Nei, det går ikke å bestille parfyme fra amazon.com. Feilmelding hver gang

Som han skriver: det er flere butikker som selger gjennom Amazon. Finn en som sender til Norge.

Skrevet (endret)

Jeg skal til Sverige i morgen med båten, og tenker at jeg skal benytte sjansen til å kjøpe en parfyme.

Skal ha en ren sommerparfyme, og vil gjerne høre noen anbefalinger =)

Endret av dePierre
Skrevet

hvor mye koster det totalt og kjøpe parfyme over nett fra feks Usa ?

parfymen koster 350,- frakten er 100,- det blir 450, men hva er totalsummen på postkontoret. Hvor mye toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...