Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Sennheiser HDB 630 i dag, og førsteinntrykket er litt blandet. Konstruksjonen føles langt mer plastic fantastic enn jeg hadde fått inntrykk av fra bilder og anmeldelser, jeg trodde virkelig bøylene var i metall, men det viser seg å være en full plastkonstruksjon. Touch-kontrollene hater jeg, som forventet, spesielt volumstyringen. Alt i alt føles de og brukeropplevelsen ikke spesielt premium, særlig sammenlignet med AirPods Max og Focal Bathys MG (selv om jeg også har mine innvendinger mot konstruksjonen på Bathys).

ANC-en er midt på treet, omtrent på nivå med Bathys, men et godt stykke unna AirPods Max. Transparensmodusen er tilnærmet ubrukelig for meg, for dem som måtte bry seg om det.

På den positive siden er lyden fenomenal til å være trådløs, fullt på høyde med Bathys MG. Den parametriske EQ-en i appen er svært god og gir nært uendelig med justeringsmuligheter. USB-dongelen som følger med gjør dem til en glede å bruke på PC, der du får aptX Adaptive med god bitrate og lav latency. Multipoint fungerer overraskende bra, i motsetning til Bathys, hvor implementeringen er ubrukelig, og AirPods Max, som ikke støtter multipoint i det hele tatt.

Har bare hatt dem i rundt en time så langt, så jeg må bruke dem mer før jeg trekker en endelig konklusjon. Men foreløpig er inntrykket lydmessig svært solid, om enn med et noe skuffende helhetsinntrykk når det gjelder byggekvalitet og bruksergonomi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...