Naiits Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Det er en film fra programmet On the Spot eller ka det no heter, så de snakker bare om Battlefield en del av filmen. Eg har laget et bilde hvor eg har satt en pil der de begynner å snakke om Battlefield Bad Company. På filmen svarer de til og med på et spørsmål en fra norge har stilt de =P Linken : http://www.gamespot.com/video/935086/61782...o-showcase-2007
Crysis Fan Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 *sikle* skulle ønske jeg hadde xbox360/ PS3
Naiits Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 93 som har sett på den og bare 2 som har komentert? xP
Naiits Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Det kommer visst i sommer Gleder med noe sykt
JallaMario Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ja. Skal kjøpe den og. BF ruler så sykt BF Heroes blir gratis den www.battlefield-heroes.com Systemkrav: Operating System: Windows XP or Windows Vista CPU: 1.0 GHz RAM: 512 Mb (1Gb on Windows Vista) Video Card: 64Mb DirectX compliant video card with at least pixel shader 2.0 support Hard Drive space: 1Gb of space is required to install the game Internet connection: 256kbit Cable/DSL connectionSer ut til at de fleste kan spille det. Endret 12. mars 2008 av JallaMario
Crysis Fan Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo har ikke nok ram te heroes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Crysis Fan Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 kor masse ram trengs då? se her Ja. Skal kjøpe den og. BF ruler så sykt BF Heroes blir gratis den www.battlefield-heroes.com Systemkrav: Operating System: Windows XP or Windows Vista CPU: 1.0 GHz RAM: 512 Mb (1Gb on Windows Vista) Video Card: 64Mb DirectX compliant video card with at least pixel shader 2.0 support Hard Drive space: 1Gb of space is required to install the game Internet connection: 256kbit Cable/DSL connectionSer ut til at de fleste kan spille det.
Naiits Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Eg har nok. Har windows vista med 2 GB DDR2
Laland Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Hvem er det som ikke har nok for å kjøre heroes nå om dagen? en gig burde virkelig være minimum for noe som helst idag. *kommer fra en med 6gb *
Crysis Fan Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hvem er det som ikke har nok for å kjøre heroes nå om dagen? en gig burde virkelig være minimum for noe som helst idag. *kommer fra en med 6gb * jett hva jeg har???
Naiits Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 Det hadde eg og før. Men en dag følte onkelen min seg så snill at han kjøpte ny data til meg sånn helt uten grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå