robertd Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) er helt newbie, så mulig dette er et dumt sp.mål:) det som står på linsen er: minolta af zoom 35-70mm 1:3,5(22)-4,5. Ø49mm. hva bør jeg betale for denne? hvilke kamera passer den til? hva er det egentlig dere finner uta av disse bokstavene og tallene? på forhånd takk for hjelpa:) Endret 24. februar 2008 av robertd
robertd Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 er helt newbie, så mulig dette er et dumt sp.mål:)det som står på linsen er: minolta af zoom 35-70mm 1:3,5(22)-4,5. Ø49mm. hva bør jeg betale for denne? hvilke kamera passer den til? hva er det egentlig dere finner uta av disse bokstavene og tallene? på forhånd takk for hjelpa:) INGEN SOM VET???
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Vent minst et døgn med å bumpe. Jeg tror ikke at det objektivet er noe å spare på. Det har ikke så bra lys-styrke, og har veldig lite vidvinkel på digital kamera. Tror heller ikke det er noe spesielt godt optisk (skal ikke si noe sikkert). Jeg antar at det passer på Sony kameraer. Er ikke sikker så her burde noen andre svare.
AnRe Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Objektivet passer til Konica/Minolta og Sony kameraer. Sjekk linken for vurderinger av objektivet: http://www.dyxum.com/lenses/detail.asp?IDLens=40 Verdi? Kun nostalgisk, ingen pengeverdi. Det finnes tusenvis av bedre Minoltaobjektiv til lave priser på nettet. Sjekk Dyxum.com, ebay, foto.no osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå