Gå til innhold

Har lyst på vista men kan jeg spille disse spillene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

BattleField: 1942, BattleField: Vietnam, BattleField 2, Empire Earth, Empire Earth 2, Empire Earth 3, Age Of Empires 3, Deer Hunter 2005 og Call Of Duty 4: Modern Warfare

Takker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BattleField: 1942, BattleField: Vietnam, BattleField 2, Empire Earth, Empire Earth 2, Empire Earth 3, Age Of Empires 3, Deer Hunter 2005 og Call Of Duty 4: Modern Warfare

Jeg vet ikke om de andre, men jeg hadde vista ( hadde, takk og lov for det ) og da fungerte ikke Empire Earth helt som det skulle. Det bare stoppet opp av og til, jeg oppdaterte det og greier men det fungerte ikke.

Skrevet

Du kan spille på servere uten punkbuster med vista på bf2

Skrevet

Jeg har Vista på laptopen og har kun opplevd EN gang at et spill ikke har fungert fordi det ikke var kompatibelt med Vista. Men det har jeg ikke klart å kjøre i XP heller. Dessuten var det var gammelt. Så stort sett fungerer alt perfekt i Vista også(enten antivistafolkene sier noe annet eller ei), og om det ikke vil første gangen er det bare å endre slik at spillet kjører i XP eller win 98. Null problem.

Skrevet

Du kan spille på servere uten punkbuster med vista på bf2

Du kan spille BF2 på alle slags servere, har ikke noe å si om det er PB på de eller ikke.

Skrevet

Det er vel sånn at windows kommer ut med en Vista-spillpakke litt ute på året og jeg anbefaler at du venter på den før du kjøper det, det skal i alle fall jeg. Der skal du få spilt det meste. Dessuten om du har tenkt deg battlefield 3(så du hadde noen av de andre) så tror jeg det er bare skal funke på vista, men jeg har tatt feil før.

Skrevet

BattleField: 1942 = Ikke prøvd.

BattleField: Vietnam = Fungerer, men uten Crosshair.

BattleField 2 = Fungerer som det skal.

Empire Earth = Ikke prøvd.

Empire Earth 2 = Ikke prøvd.

Empire Earth 3 = Fungerer som det skal.

Age Of Empires 3 = Fungerer som det skal.

Deer Hunter 2005 = Ikke prøvd

Call Of Duty 4: Modern Warfare = Fungerer som det skal

Noen andre får fylle ut de ikke prøvde her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...