Gå til innhold

Hva er det dårligste førsteinntrykket du noen gang har gitt?


Darkbuster

Anbefalte innlegg

Jeg lo :wee:

Ser det før meg :p

minnet om den gangen jeg var oss en vennine. hun gikk på do også fikk jeg den ideen at jeg skulle skremme henne. så jeg gjemmer meg bak døren, også blir den lukket opp jeg hopper fram og skriker høyt. Da ser jeg mormoren liggende på gulvet med saft over seg :blush:

Veldig bra første intrykk det er det ikke tvil om.

 

Haha! Den tok kaka!

 

Førsteinntrykket jeg ga mora til typen var vel ikke helt bra. Vært en smule sjenert ovenfor henne etter et par episoder jeg og typen lå sammen, og etterpå fant ut at mora hadde hørt hele seansen, da vi trodde hun var ute av huset. Flaut.

 

Ellers har prestert å legge inn diverse banneord i den første samtalen jeg har hatt med en person jeg senere har funnet ut har vært meget kristen.

 

Og så har jeg en tendens til å gi dårlige førsteinntrykk uten å vite det selv. Hadde slengt noe jeg selv mente som en morsomhet til ei jeg nylig hedde møtt. Hun oppfatta det som en frekkhet og ble meget usikker på hva jeg egentlig mente.

Må legge til at hun i dag er en svært god venninne av meg.

 

Jeg lurer enda på hvilket førsteinntrykk jeg ga min nåværende kjæreste da vi ble sammen etter et 3 dagers langt bekjentskap. :p

Endret av Raba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff det må ha vært på årets Amandus (filmfestival på Lillehammer). jeg hadde meldt meg på et filmkurs hvor vi var nødt til å redigere film (noe jeg aldri hadde gjort før). Til dette fikk vi hver vår Mac ( noe jeg aldri hadde brukt før). ved siden av meg satt ei jente som så veldig rart på meg da jeg ikke fikk slått på maskina ( hvor gjemmer Mac de jævla knappene!? AARHG! ). Etter å ha fått på maskina sleit som et helvete med å få redigert noe som helst, og etter et par timer skulle vi vise frem det vi hadde laget. Jeg sverger, det er det flaueste jeg har vært med på! De andre på kurset hadde laget proffe TV2 Redd Barna reklamer og jeg hadde satt sammen noen random klipp med flere sekunderd mellomrom :blush: . Var såvidt kursholderen greide å holde lattern inne.

Lenke til kommentar

Første gang jeg var på fest med en venninne, så pulte jeg i foreldra hennes sin seng. Akkurat fått på meg skjorta så kommer hun inn og lurer på hva vi gjorde på. Foreldra fant øredobben til den heldige frøkna dagen etterpå.

 

Etter å ha krangla til meg en gjesteseng(de har enormt hus!) og sølt latterlig mange liter vann (boblebad har de også!) nedover trappa deres, snublet med en øl inni badstua deres (luktet forjævlig dagen derpå) såå presterte jeg og venninna mi å "skjende" senga :blush:, og dette var begynnelsen på vennskapet til hun som hadde huset, heldigvis overvant jeg henne med sjarmen min og så unnskyldte jeg meg og vi er gode venner nå :D

 

Ellers har jeg alt for mange førsteintrykk på fest der jeg serverer herligheter som "åneidu, jeg er ikke full nokk enda" eller motstykket "er du full nok for meg nå?" Heldigvis har jeg skjerpet meg :D

 

 

Herregud så mye dumt jeg gjør, når jeg tenker meg om :p Og ta kommentarene som "heldige frøkna, sjarmen min" osv med en go del selvironi :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg har kalt ei på jobb for Hege i godt over en måned. Jeg fant ut forrige helg at hun heter Lene. Eller, jeg fant det egentlig ikke ut, hun sa det.. Tror ikke hun liker meg så godt.

haha, auch.

 

Rart hun ikke sa i fra før egentlig. Ikke så lett å huske navna på alle man ikke omgåes med til daglig, eller som man ikke har kjent en stund.

Lenke til kommentar

Når jeg ramla dritings inn til en kompis, og foreldrene sto i døra og venta på han. Huff, jeg er ikke så ofte der for å si det slik :whistle:

 

edit. kom på en.

 

Faktisk hvordan jeg møtte en gammel flamme. Var i slalombakken, og kjørte litt fort nedover og plutselig tryna jeg noe inni granskauen. Så ikke noe annet en snø rundt meg når jeg fløy. Så kom det en utrolig søt jente nedover mot meg og sa; ''Oi! Gikk det bra med deg? :)''

 

Dårlig førsteinntrykk, men endte godt. (eller ikke til slutt da :!: )

Endret av Skyline1
Lenke til kommentar

Første gangen jeg møtte de jeg skulle bo med i høst, lå jeg på plena etter å ha spydd i dassen (på grunn av for mye alkoholinntak).

Trodde det var ille, men i taxien på vei ned til byen satt jeg mellom to av dem, og prestere og spy litt/gulpe over veska mi, og selvfølgelig traff det genserermet til han ene. Ohmy :whistle:

Lenke til kommentar
haha noe lignende skjedde med meg :D . Hos psykolog. Hun sa hva hun het og spurte hva jeg het. Så bare poppa navnet hennes ut av munnen min som et speil. Var nesten hypnotisert og skikkelig trøtt. Ho var så pen :p Og hun het faktisk Silje! Så når hun spør hva jeg heter og får hennes eget navn som svar av en pasient som er hankjønn blir det et litt rart første inntrykk

Ho var i hvertfall ikkje i tvil om at du hadde kome til rett sted.

Lenke til kommentar
haha noe lignende skjedde med meg :D . Hos psykolog. Hun sa hva hun het og spurte hva jeg het. Så bare poppa navnet hennes ut av munnen min som et speil. Var nesten hypnotisert og skikkelig trøtt. Ho var så pen :p Og hun het faktisk Silje! Så når hun spør hva jeg heter og får hennes eget navn som svar av en pasient som er hankjønn blir det et litt rart første inntrykk

Ho var i hvertfall ikkje i tvil om at du hadde kome til rett sted.

Det var en obligatorisk sjekk ^^, Det jeg skulle gjort var å ta med en bamse som jeg mumla til og "Fikk svara" til spørsmålene hun stiller xD Eller gjemme meg i et gjørne og se mysende lurt nedi noe jeg gjømmer i hendene :D Huske til neste gang

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Var med en kompis og noen ukjentfolk på café, og ei ganske snerten blondine som jeg aldri hadde truffet før vært der. Dessverre, med min uflaks så hadde jeg i et par dager før og etter mistet stemmen totalt. Hver gang jeg måtte prate hørtes det ut som ei kråke som kveles. Svak hes stemme, som holder i 2 sek. Noen må nesten ha trodde jeg holdt på å omkomme.

 

Sikkert ikke så flott førsteinntrykk nei :cool:

Lenke til kommentar

På 17. mai hadde jeg mitt siste dårlige førsteinntrykk.

 

Jeg var i Oslo, på Oslo S etter en forrykende fest (uten søvn selvfølgelig). Der møtte jeg på en jeg har møtt et par ganger og hilst på. Stod og pratet med en kar jeg kjente og plutselig kommer han. Han er i beste finstas, mens jeg står der med rynkete skjorte, bukse med øl og spritflekker (samme gjelder skjorta), halvåpen skjorte, bustete hår og RELATIVT bustete hår.

 

Jeg var rett og slett flau over meg selv etterpå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...